Profile

Cover photo
Celena Wilson
27 followers|355,529 views
AboutPostsPhotosVideosReviews

Stream

Celena Wilson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Every body that is hating on this song needs to stfu . Y'all haters just wanna be him 
1
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
 
In love with this song
1
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
 
 
To Gain More Followers by being included in our Next Shared Circle:
Share the circle here:
http://goo.gl/pWyu0
1
1
Lauren Ashley's profile photo
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
 
Srry it blury. But I'm a Gregoria fan. But tonight its ROLL TIDE ROLL!!!!¡¡¡¡ Notre Dame vs Alabama. Its 21-0. Alabama is wining. 
1
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
 
LOL! Sitting her with my cuz listening to music... I LOVE BRANTLEY GILBERT 
1
Add a comment...
In her circles
118 people
Have her in circles
27 people
Jennifer Wilson's profile photo
RaJa HaSsAn's profile photo
ahmed aboud's profile photo
Glaze Stringfellow's profile photo
Md.Mahbubul Azad's profile photo
jack nini's profile photo
yeison arevalo's profile photo
saiva jeyaraman's profile photo
sharan dong's profile photo

Celena Wilson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
your amazing. And I love the song.
1
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
 
I’ve been using SketchGuru and I think you might like it. Check out from your Android phone:

https://market.android.com/details?id=com.seventeenmiles.sketch

Sent from my Android.
1
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
 
Omg yay goin to a rodeo tomorrow 
1
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
1
chaniya write's profile photo
 
that was easy
Add a comment...

Celena Wilson

Shared publicly  - 
 
YAY I might go shopping today... I <3 #BrantleyGilbert !!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<333333<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333333
:) ;) :P ;P :D ;D N #TGIF :))))))))))) (((((((((((((((: ;)))))))))))))))) ((((((((((((((((;
1
Add a comment...
People
In her circles
118 people
Have her in circles
27 people
Jennifer Wilson's profile photo
RaJa HaSsAn's profile photo
ahmed aboud's profile photo
Glaze Stringfellow's profile photo
Md.Mahbubul Azad's profile photo
jack nini's profile photo
yeison arevalo's profile photo
saiva jeyaraman's profile photo
sharan dong's profile photo
Links
Basic Information
Gender
Female
The Weiss Mart Marina is a good store they have the best serivce u can think of :)!!!!!!!!!!!!
Public - 2 years ago
reviewed 2 years ago
Good food
Food: ExcellentDecor: ExcellentService: Excellent
Public - 2 years ago
reviewed 2 years ago
3 reviews
Map
Map
Map
Luv there food
Food: ExcellentDecor: ExcellentService: Excellent
Public - 2 years ago
reviewed 2 years ago