Profile

Cover photo
Isis Perez
410,332 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I love watching your videos in the morning while eating because you are so happy and your videos are so fun and bright and they make my day fun and bright as well so THANK YOU! and I love you~!
1
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
OMG THE FEELZZ!! MY SUGA BABY!!! I GOT THE CHILLS!!!!!!!
 ·  Translate
3
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
This was a good video. It made me laugh at moments, but the fact is if my friend, girlfriend or boyfriend, or acquaintance or family member ever treated their parents like that I swear Ill just slap the shit outta them. Being rude like that is something I just cant forgive.
1
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Can you name a girl Isis? or a boy Osiris (oh-see-res)? As you can tell my name is like that \(^~^)/ but can you make it an egyptian theme please? LOVE YOU BTW~!!
1
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I want you guys to know somethin. No individual scenes. its all a dance video...meaning.........(piece it together) (starts with the letter n and ends with egliction)
 ·  Translate
1
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
At least now I know he aint smoking it.....thank god.....
3
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
hey. I was a fan of Flyleaf and then I laid off of rock for a while and went to other genres and when I came back the lead singer was gone and this lady took her place.....Honestly yeah she isnt the same...she'll never be the same to the former lead singer because she is her own self and a completely new person....her voice is sooooo beautiful! Its a new beat to Flyleaf....and hey thats maybe what they wanted...SO it to me sounds nice and even though its not the same it sounds beautiful and it still doesnt damage the point of the lyrics....cuz thats what bands are for right?? the message...I hope you guys didnt forget that
1
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
OMG SMALLISH BEANS YOU ARE FABULOUS!!!! 1ST COMMENT~!!!! I LOVE YOU!!!
4
Jazzy Vids's profile photoIsis Perez's profile photoAnime Girl's profile photoKateri Dorey's profile photo
9 comments
 
+Anime Girl just eating I red ur comment about 5 times already and it made no sence 
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
well...this is awkward for all ISIS'...so.......
1
Add a comment...

Isis Perez

Shared publicly  - 
 
I can't breathe!! IM LAUGHING SO HARD!!!
 
I want the 5 of you to...

That's going to be a mess. And what is Shrek doing there? O.O

#Funny   #Humor   #Comic  
3 comments on original post
2
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
the close up on Andy and the "Yes, BABY vacation." OMFG I DIED!xD
1
Add a comment...

Isis Perez

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Wait......so its NOT pronounces 5-es-oh-es........oh shit, but wait...NO ONE CARES
1
Add a comment...
Links
YouTube