Profile

Cover photo
ana Sue
Works at home sweet home
Attended SMA
Lives in Malaysia
1,328 followers|8,384,681 views
AboutPosts

Stream

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Tungku Berpantang Yang Menjadi Pilihan
Zaman moden rasanya semakin ramai yang tak amalkan bertungku kan. Terutama bagi yang berpantang sendiri. Saya ? Ikutkan memang rasa agak cerewet nak bertungku ni. Tapi memandangkan keempat-empat anak semuanya kena kuning memang tak dapat la nak makan apa-ap...
 ·  Translate
1
Add a comment...

ana Sue

Shared publicly  - 
 
koleksi bekal anak ke sekolah
Baru masuk minggu kedua berpantang tapi dah terasa rindu nak sediakan bekal untyk si kakak. Actually bukan rindu tapi lebih kepada kesian melihat si kakak hari-hari bawak bekal roti. Bukan abahnya tak boleh belikan nasi lemak atau mee mahupun bihun tapi si ...
 ·  Translate
1
Add a comment...

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Pau Lembut
Rasanya majoriti resipi yang dikongsi kat alam maya ni akan menghasilkan pau yang lembut kan? Kena cara dan bahan yang digunakan serta teknik mengukus yang betul, sesiapa pun mampu mendapatkan hasil pau yang lembut dan gebu. Tu pendapat saya la.. Tapi rasan...
 ·  Translate
1
Add a comment...

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Kek Cheese Lapis Oreo
Kalau tak kerana ada yang membuat tempahan memang tak terbuat la kek cheese lapis oreo ni untuk makan-makan sendiri. Kebetulan ada yang menempah dan baki biskut oreo banyak lagi, dan tekak terasa nak menikmati gabungan oreo dan cheese maka lepas siapkan tem...
 ·  Translate
1
Add a comment...

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Homemade inti coklat
Buat penggemar coklat mungkin korang boleh cuba buat inti coklat guna resipi yang ni pulak. Boleh la nak letak sebagai inti pau ke, nak letak dalam roti ke atau apa sahaja kuih yang memerlukan inti. Pasti ada kelainannya. Pada saya inti ni ada kelainan dari...
 ·  Translate
1
Add a comment...
In her circles
102 people
Have her in circles
1,328 people
Mohd Azuan's profile photo

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Awas dengan panggilan dari 03-2178 8888
Sekadar perkongsian dari FB Page Polis DiRaja Malaysia: Spoof Alert ! Orang ramai diminta untuk tidak menjawab panggilan daripada nombor 03-2178 8888. Pemanggil yang memperkenalkan dirinya sebagai staf Ambank akan memberitahu bahawa anda mempunyai baki kred...
 ·  Translate
1
Add a comment...

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Awas Jenayah Ikut Dan Samun
Sekadar perkongsian yang di ambil dari mukabuku polis diraja malaysia untuk makluman dan peringatan kita semua. Zaman sekarang ni pelbagai taktik jenayah ada, antaranya jenayah ikut dan samun. Maklumat lebih lanjut berkaitan jenayah yang menggunakan taktik ...
 ·  Translate
1
Add a comment...

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Moist Red Velvet Cake
Kek Red Velvet lembap ni buat untuk besday anak sulung awal bulan 3 hari tu. Buat size kecil je atas permintaan anak dara tu yang nak bawak ke sekolah untuk makan-makan dengan kawan-kawan baik dia. Pertama kali cuba resipi ni. Dan ternyata betul dan kena de...
 ·  Translate
2
Add a comment...

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Kek minyak yang gebu dan sedap....
Dah lama buat kek ni, baru hari ni berkesempatan untuk berkongsi hasil resipi kek minyak yang dah dicuba. Pada saya kek ni sedap, lembut dan gebu tapi anak-anak kurang minat la pulak. Mungkin faktor banyak makanan yang nak di ngap kat rumah plus kurang prom...
 ·  Translate
1
Add a comment...

ana Sue

Shared publicly  - 
 
Awas! Ubat Perangsang Seks dicemari racun berbahaya
Untuk makluman 4 produk dibawah telah  disahkan oleh FDA mengandungi bahan aktif perangsang seks. i. Vimax mengandungi tadalafil ii. Tiger King mengandungi sildenafil iii. SexRx mengandungi sildenafil and tadalafil iv. JINQIANGBUDOR Red Dragon mengandungi s...
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
In her circles
102 people
Have her in circles
1,328 people
Mohd Azuan's profile photo
Education
  • SMA
    SPM, 1998 - 1998
Basic Information
Gender
Female
Other names
sueanna
Work
Employment
  • home sweet home
    Managing Director, 2007 - present
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Malaysia
Links
Other profiles
Contributor to