Profile cover photo
Profile photo
kay kamarudin
5 followers
5 followers
About
Posts

Post has attachment
realiti hidup
Assalamualaikum wbt ^_^ curi masa sikit malam ni..saya rasa hari ni hari yang panjang buat saya..memenatkan..sungguh cik ton..bukan saya mengeluh tapi itu la hakikat yg perlu saya lalui setiap hari..berhadapan dengan budak2 perlu kesabaran yang tinggi ye ci...
realiti hidup
realiti hidup
inibukanbelogkamu.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Elak Stress, Muka Pun Awet Muda
Assalamualaikum wbt Ya Allah...lamanya tak menconteng dinding belog ku ini..berhabuk..bersawang..maklum la..awal tahun ni banyak sangat kerja kat sekolah..seteressssss acik kau ni haaa..haaaaaaa tengok tajuk tu!!nak awet muda tak???tolong elakkan stress yo....
Elak Stress, Muka Pun Awet Muda
Elak Stress, Muka Pun Awet Muda
inibukanbelogkamu.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Cantik, Sihat dan Yakin
ASSALAMUALAIKUM!! pergggghhh perggghhhh dan perrggghhhh takut tu macam korang masuk kedai farmasi, pastu nampak iklan-iklan tampal kat dinding pastu tulis 'jaga lah kesihatan anda' (ada tak?ada tak?) hahaha dulu masa kecik-kecik aku selalu berangan nak jadi...
Add a comment...

Post has attachment
KURUS vs KURANG KURUS
Assalamualaikum...pekabo semua???lama tak menjenguk laman usang kita ni..maklum la agak sibuk minggu ni..baru balik menziarahi rakan di utara tanah air..entry makan angin tu acik buat nanti ye..pengalaman paling gila pernah acik alami hahahaha nanti kita ce...
KURUS vs KURANG KURUS
KURUS vs KURANG KURUS
inibukanbelogkamu.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
SHAKLEE ~ Creating Healthier Lives
Assalamualaikum...... waaahhhh tengok tajuk post acik kau..haaaaa boleh agak kan??kan?kan?sekarang orang tengah gilakan produk shaklee ni termasuk la acik sekali..bukan apa..produk ni bagus baq hang..harga pun berpatutan dan mampu milik.. haaaaaa baca la..b...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded