Profile cover photo
Profile photo
Asma
Online Felt Craft Supplier Malaysia
Online Felt Craft Supplier Malaysia
About
Posts

Post has attachment
Public
April GiveAway!
Klik gambar untuk menyertai
April GiveAway!
April GiveAway!
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
March GiveAway!
Klik gambar untuk menyertai 
March GiveAway!
March GiveAway!
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
Februari GiveAway!
Klik gambar untuk menyertai
Februari GiveAway!
Februari GiveAway!
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
IG Stories Dec week 2
12 dec 13 Dec  
IG Stories Dec week 2
IG Stories Dec week 2
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
IG Stories Dec week 2
12 dec 13 Dec  
IG Stories Dec week 2
IG Stories Dec week 2
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
Kene Terminate dari Youtube Monetization
Salam. Terkejut sangat dapat email dari youtube semalam.. kene kick! Email ni panjang, saya pendekkan, amik yang penting je. Huuuu... sedih sedih.. Kepada yang tak tahu, monetization kat youtube ni bermaksud kita boleh letak iklan kat video kita kat youtube...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Mini Perler Beads
Salam.. Korang pasti dah biasa kan dengan perler beads . Inilah perler beads Kepada yang belum biasa, perler ni ialah plastik bulat-bulat berbentuk tiub (kat atas ni) yang disusun cantik-cantik dan menghasilkan corak/bentuk yang kita nak. Contohnya: Comel t...
Mini Perler Beads
Mini Perler Beads
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
Lebih Produktif dengan Aplikasi Daylio
Salam.. Semasa kemaskini phone, saya terfikir nak cari diary atau jurnal. Kenapa nak cari diary? Sebab saya rasa makin lama makin malas nak buat kerja. Pastu rasa bersalah pula sebab tak siapkan kerja. Pastu bertangguh. Pastu pulun last minute. Pastu penat....
Lebih Produktif dengan Aplikasi Daylio
Lebih Produktif dengan Aplikasi Daylio
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
Bear Amigurumi
Salam... Tengok apa saya buat! Bear Amigurumi. Comel tak..? Hihihi.. Nampak kecik mesti senang nak buat kan.. Tak senang pun. Berpeluh gila tau. Terutama tangan dia tu. Kait-kait tak jadi. Kait-kait tak jadi. Aii, geram aku... Tapi bila dah jadi, fuhhhh! Sa...
Bear Amigurumi
Bear Amigurumi
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
January GiveAway!
http://instagram.com/asmafeltbox Klik gambar untuk menyertai
January GiveAway!
January GiveAway!
asma-felt-box.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded