Profile cover photo
Profile photo
Nurul Aini
132 followers -
mAHU jADI mUSlimah Solehah
mAHU jADI mUSlimah Solehah

132 followers
About
Nurul's posts

Post has attachment
Ready nk g sekolah.... 
Photo

Post has attachment
Buku2 5 taun setengah x hbis bca lg....
Photo

Post has attachment
eNtry seorang penganggur.....(macam xde kaitan jek tajuk)
Assalamualaikum w.b.t. In sha Allah ni entry pertama selepas balik dari maktab.....sebenarnya bukan balik bercuti,mcm cuti sem tu....tapi balik terus......habis dah segala pengajian sepanjang 5 tahun setengah kat maktab......huhu.....dah balik dekat 2 bulan...

Hurm duduk menganggur di rumah sementara tunggu posting yg xtau bila...de siapa2 nak bagi tawaran apa2 kerja kosong x.....

Post has attachment
Tudung labuh bidang 60 (material shifon) utk dijual
Assalamualaikum w.b.t Ok, kalau sebelum ni ana ada post cara nak buat tudung labuh bidang 60 bulat guna kain koshibo kan....tapi kali ni ana nak jual pulak tudung labuh bidang 60 material shifon.....tapi bukan tudung labuh bulat kay....tudung labuh tiga seg...

Post has attachment
Aplikasi game hukum tajwid untuk dijual~
Assalamualaikum w.b.t Baiklah entry kali ni, admin nak promote kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk membeli aplikasi game hukum tajwid yang sememangnya sesuai untuk kegunaan pembelajaran sama ada pelajar sekolah rendah atau kepada mereka yang ingin bel...

Post has attachment
Disini lahirnya sebuah cinta....tempat tarbiah yg akan sentiasa dikenang.... 
Photo

Post has attachment
One steps closer.... Tomorrow....Calon temuduga ke 29...may Allah ease.... 
Photo

"ku ingin menjadi wanita yang tidak memandang dan tidak pula dipandang"......sob2.... belum cukup sempurna untuk ke arah itu.....

Post has attachment
Tamat sudah pengajian di Bumi Besut......
Assalamualaikum w.b.t pembaca blog cahaya mataku yang setia.... Alhamdulillah sedar tak sedar admin dah berjaya tamatkan pengajian 5 tahun setengah di bumi besut ni..... tak sangka sangat....dulu...dulu....dulu bila dengar lima tahun setengah fuhh.......sem...
Wait while more posts are being loaded