Dziecięce Inspiracje
Dziecięce Inspiracje to blog dla rodziców i wszystkich tych, którzy kochają maluszki. Pozwala im odnaleźć się w świec

Zimą wskakuję w ciepłe kapcie!
Lubię kiedy pada śnieg, kiedy za oknem jest biało, ale też słonecznie. To taka idealna, wymarzona pogoda grudniowa. Niestety od kilku lat, w świąteczne dni zamiast śniegu, mamy deszcz i pluchę, a dopiero w styczniu zaczyna robić się biało. Julek uwielbia śn...

Macierzyństwo zmieniło również mnie!

Odkąd zostałam MAMĄ, zmieniła się nie tylko moja codzienność, mój styl życia czy zakres obowiązków jakie wcześniej miałam. Zmieniłam się pod każdym względem i bardzo mi się to podoba!  Lubię siebie w roli MAMY - jestem szczęśliwa, czuje się kochana, bardzo ...

Kalatówki zimą - propozycja na krótką, górską wędrówkę z dzieckiem
Wyjechaliśmy w góry kilka dni przed rozpoczęciem ferii zimowych, dzięki czemu udało nam się uniknąć korków na drodze, ale też tłumów turystów na szlakach i w karczmach.  Uwielbiamy góry, ale nie kuszą nas Krupówki, Gubałówka, kramy i stoiska nie tylko z gór...

Łóżeczko dostawne - pomysł na bezpieczne, wspólne spanie z dzieckiem!
Urządzanie pokoju maluszka jest jednym z przyjemniejszych etapów oczekiwania na nowego członka rodziny. Urocze mebelki, subtelne dodatki, kocyki, pościel i kolorowe zasłonki zachwycają nie tylko przyszłych rodziców. Doskonale byłoby mieć ogromne mieszkanie,...

Kalatówki zimą- pomysł na krótką wędrówkę z dzieckiem
Szuakalismy pomysłu na krótką wedrowkę z dizeckiem. Dwa lata temu wspólnie spacerowaliśmy Dolina Kościeliską do schroniska ana ... Trasa byla doścv długa, ale nie trudna. Powrót to czysta przyjemność, bo chłopkai podobnie jak w dwa lata temu wrócili nas san...

Rodzinny Pensjonat w Kościelisku, czyli wracamy do Reymontówki!

Kiedy jeszcze nie było Julcia na świecie, nie zwracaliśmy szczególnej uwagi na obiekt, w którym się zatrzymujemy. Najważniejsze dla nas było to, aby w miejscu, w którym śpimy było ciepło i czysto. Wyjeżdżając latem, bardzo często pakowaliśmy namiot do bagaż...