Quim Bou

Public
Vall d'Incles (1 de 2), volta fins als estanys de Siscaró.
  Com deia un antic anunci, escapada a Andorra. Ni fet expressament, tu. Arribem que neva i l'endemà fa bon sol durant tot el dia. Ideal per agafar les raquetyes i fer una ruta per la vall d'Incles cap als estanys de Siscaró. Som els primers (cosa de matina...

Bastiments-Pic de la Dona
 Ja fa un parell de setmanes que vam fer aquesta excursió clàssica de la zona d'Ulldeter. Un bon dia, una bona excursió.

Setmana de vacances a l'Aran (la tornada)/5 de 5
 Tornem altre cop per l'estat francès, fem una parada... com aquell qui va a Eurodisney. Som conscients que Carcassona és una mica el parc temàtic medieval del s XIX, que moltes coses que hi veiem són fruit de la imaginació, però... carai, que impressionant...

Setmana de vacances a l'Aran/ 4 de 5
 La darrera excursió que vam fer, la volta gran pels estanys del circ de Colomers . Impressiona, i molt, pels excursionistes del Pirineu oriental la gran quantitat d'estanys... Acabem amb aquesta excursió l'estiu i aquesta setmana de vacances del setembre. ...

Setmana de vacances a l'Aran /3 de 5
 Ja que a la tarda s'esperaven tempestes, fem una excursió curta però ben bonica... just deixat l'Aran i entrats ja al Pallars Sobirà: els estanys Gerber . Ruta de bon fer apte per a tota la família.

Setmana de vacances a l'Aran/2 de 5
 La primera i més llarga de les excursions, fem la volta estany de Restanca, estany de Mar i estanys de Riu. Què us diré? Una excursió fantàstica.

Setmana de vancaces a l'Aran (i anada i tornada)/1 de 5
 Avantatges de fer setmanes separades de vacances... Més curtes que un mes seguit, és clar, però sembla que donin per més. O potser no. Qui sap! Vam passar-nos una setmana a l'Aran,  fent excursions i el manta total. I aprofitant per fer turisme per l'estat...

Coses que arribaran en breu…
L’èxit del verkami del manual de rol de l'Orn m’ha fet treballar en unes quantes recompenses, a part del contingut del manual en si mateix. Força feina, però que es fa a gust, ja que és per gent que ha avançat calers per fer possible la publicació de la fei...
quimbou.blogspot.com

Estany del Port-Estanyet Montarenyo-Estany de Mariola (Vall de Cardòs-1)
 Estada d'uns dies a la Vall de Cardós, a l'hotel Cardós , de ( Ribera de Cardós ), l'hotel més amic dels gossos on haguem estat mai. Normalitat total, i mira que érem un fotimer d'hostes amb gossos. Vam fer dues excursions/passejades matinals, aquesta és l...

Queralbs-Torreneules-Núria
 Un dissabte d'agost, d'aquells tan calorosos, vam fer aquesta excursió Queralbs-Torreneules-Núria . Mentre caminàvem a l'ombra, cap problema, però en sortir al solell, déu n'hi do. Per sort, els núvols i el vent ens ho van alleugerir. Que la pujada ja és p...