Profile cover photo
Profile photo
IntAn ShafeNa
About
IntAn's posts

Post has attachment
Aku Dan Jerawat
Jerawat? grrrr... Ini laa teman yang paling setia bersamaku dari aku tingkatan 1 sampai laa sekarang ni(20 tahun daa). haisshh.. Bila aku ta nak kawan dengan dia, dia marah sama aku, terus dia bawak geng. lahanat betul. T_T . stress tau bila ade jerawat ni....

Post has attachment
**
kalau pasangan anda mengaku tak teruna, or takde dara? apa anda nak buad?  a)tinggal kan dia b)terima dia seadanya c)bunuh dia d)maki dia e)buad tak tawu f)mangaku anda pun ta de teruna or dara

Post has attachment
**
aduduh.. susah nya nk buad benda alah ni.

kalau pasangan anda mengaku tak teruna, or takde dara? apa anda nak buad? 
a)tinggal kan dia
b)terima dia seadanya
c)bunuh dia
d)maki dia
e)buad tak tawu
f)mangaku anda pun ta de teruna or dara

Aku ada seorang abang angkat. aku hanya sayang dia macam abang kandung aku sendiri. Tapi dia tersilap, dia dah mengaku sayang aku lebih dari seorang adik. Aku nampak dia memang betul2 syangkan aku. so, aku terima dia jadi bf aku. tapi hati aku tak gembira. Aku tak cinta kan dia aku terima dia pun sebab aku kesian. akhirnya, aku buad keputusan tinggal kan dia. memang nampak aku jahat kan? orang selalu cakap hidup ini , ada hukum karma. apa yang kita buad, mesti dapat balasan balik. yaa.. sekarang aku mengaku. sekarang aku pulak yang menagih cinta pada orang yang ta sudi. padan muka aku! 

Post has attachment
**
Bissmillah....  haiiiii.. assalamualaikum semua !  pagi cuti yang terasa sungguh indah dengan kicauan hon2 kereta. -_-

Post has attachment
Photo
Wait while more posts are being loaded