Profile

Cover photo
Cikgu Sila
116 followers|4,925,991 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Tidak susah untuk berjaya

 ·  Translate
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
TIDAK LAMA LAGI - LIMITED EDITION

 ·  Translate
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Rahsia A+ Prinsip Perakaunan Terbongkar @ Putrajaya
Coming Soon...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
JANUARI 2016
Sekadar perkongsian segala aktiviti / program cgu atau panitia yang dijalankan sepanjang bulan Januari 2016... supaya ianya boleh dirujuk semula di hujung tahun nanti... :) Minggu 1 - 04-10.01.16 PdP T5 - Belanjawan Tunai selesai PdP T4 - Pengenalan kepada ...
 ·  Translate
Sekadar perkongsian segala aktiviti / program cgu atau panitia yang dijalankan sepanjang bulan Januari 2016... supaya ianya boleh dirujuk semula di hujung tahun nanti... :) Minggu 1 - 04-10.01.16 PdP T5 - Belanjawan T...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
DRAF JADUAL SPM 2016
Salam kasih sayang buat semua... Hari ni cgu meluangkan masa untuk melayari internet...  teringat tentang jadual SPM... tahun ni mesti dah ada.. betul mmg dah ada... tapi masih draf... bukan sebenar... tapi kita boleh rujuk untuk perancangan kita...  apa ka...
 ·  Translate
Salam kasih sayang buat semua... Hari ni cgu meluangkan masa untuk melayari internet... teringat tentang jadual SPM... tahun ni mesti dah ada.. betul mmg dah ada... tapi masih draf... bukan sebenar... tapi kita boleh ru...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Good Bye 2015 ... Welcome 2016 !!!
assalamualaikum dan Salam kasih sayang... buat semua keluarga, sahabat handai, anak didik dan yang mengenali diri ini... alhamdulillah .... berakhir 2015 dengan pelbagai kisah gembira, duka, tawa dan riang.. ada beberapa yang cgu nak kongsikan di sini... ki...
 ·  Translate
assalamualaikum dan Salam kasih sayang... buat semua keluarga, sahabat handai, anak didik dan yang mengenali diri ini... alhamdulillah .... berakhir 2015 dengan pelbagai kisah gembira, duka, tawa dan riang.. ada beberap...
1
Add a comment...
In her circles
27 people
Have her in circles
116 people
Pravitaa Permal's profile photo
Galeria Izara's profile photo
Fieza abdul razak's profile photo
Umathevy Jayarajan's profile photo
Lim Long Chang Melvin's profile photo
sejarau buatduitcash's profile photo
noorita ismail's profile photo
RAJA AMIRUDDIN BIN RAJA MAKMUD's profile photo
ILoveAkaun CikguSila's profile photo

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
VIDEO DURASI 16 JAM ++... LIMITED EDITION... insya Allah tak lama lagi...

 ·  Translate
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
PERMOHONAN SIJIL LCCI SPM 2015
Salam kasih sayang... dah 5 hari berlalu keputusan SPM dikeluarkan... alhamdulillah berakhir sudah untuk tahun 2015... Tahniah buat semua anak2 didik cgu yang berjaya dan layak mendapat sijil SPM 2015. Buat yang gagal teruskan usaha... dan yakin ada hikmahn...
 ·  Translate
Salam kasih sayang... dah 5 hari berlalu keputusan SPM dikeluarkan... alhamdulillah berakhir sudah untuk tahun 2015... Tahniah buat semua anak2 didik cgu yang berjaya dan layak mendapat sijil SPM 2015. Buat yang gagal ter...
1
Fadli Nawang's profile photoCikgu Sila's profile photo
2 comments
 
waalaikumussalam...
boleh dapatkan dalam web lcci ... x silap cgu ada ... 
 ·  Translate
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
HOMEWORK TAHUN BARU CINA 2016
Salam kasih sayang  buat semua anak didik cgu...  Seronok kan dapat cuti lama tahun ni. Bila sebut homework je ada yang suka ada yang tak suka kan? sebelum tu cgu nak ucapkan "Gong Xi Fa Cai" buat rakan2 cgu ...  my lovely sis Khoo n Chin, to adik Kho n Ban...
 ·  Translate
Salam kasih sayang buat semua anak didik cgu... Seronok kan dapat cuti lama tahun ni. Bila sebut homework je ada yang suka ada yang tak suka kan? sebelum tu cgu nak ucapkan "Gong Xi Fa Cai" buat rakan2 cgu ... my...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Dialog Akademik TOV ETR 2016
Salam kasih sayang buat semua... alhamdulillah selesai... penat gak menyediakan bahan2 yang diperlukan semasa majlis... tapi puas dengan hasilnya... bersyukur masih diberi peluang dan kesihatan untuk menyelesaikannya... tahun ni buat awal sedikit... ramai g...
 ·  Translate
Salam kasih sayang buat semua... alhamdulillah selesai... penat gak menyediakan bahan2 yang diperlukan semasa majlis... tapi puas dengan hasilnya... bersyukur masih diberi peluang dan kesihatan untuk menyelesaikannya...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Huraian Sukatan Pelajaran Prinsip Perakaunan 2016
Salam kasih sayang... saya kongsikan huraian sukatan pelajaran tingkatan 4 dan 5 Prinsip Perakaunan dan lain-lain berkaitan untuk rujukan penyediaan buku rekod mengajar bagi tahun 2016..  kalendar utk rujukan sendiri pun ada.. Jom dapatkan di sini... klik g...
 ·  Translate
Salam kasih sayang... saya kongsikan huraian sukatan pelajaran tingkatan 4 dan 5 Prinsip Perakaunan dan lain-lain berkaitan untuk rujukan penyediaan buku rekod mengajar bagi tahun 2016.. kalendar utk rujukan sendiri pun...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
TEMPLATE DOKUMEN
Sekadar perkongsian buat yang memerlukan... Template Dokumen
 ·  Translate
Sekadar perkongsian buat yang memerlukan... Template Dokumen
1
Add a comment...
People
In her circles
27 people
Have her in circles
116 people
Pravitaa Permal's profile photo
Galeria Izara's profile photo
Fieza abdul razak's profile photo
Umathevy Jayarajan's profile photo
Lim Long Chang Melvin's profile photo
sejarau buatduitcash's profile photo
noorita ismail's profile photo
RAJA AMIRUDDIN BIN RAJA MAKMUD's profile photo
ILoveAkaun CikguSila's profile photo
Basic Information
Gender
Female