Profile

Cover photo
Cikgu Sila
137 followers|5,324,620 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
BONUS? Selamat Hari Raya Aidiladha
assalamualaikum dan salam kasih sayang... Selamat Hari Raya Aidil adha buat semua yang mengenali diri ini... Pantun yang paling cgu suka masa raya ni ... "Indah langit kerana awan Indah laut kerana kebiruan Indah Aidilfitri kerana kemaafan Indah Aidiladha k...
 ·  Translate
assalamualaikum dan salam kasih sayang... Selamat Hari Raya Aidil adha buat semua yang mengenali diri ini... Pantun yang paling cgu suka masa raya ni ... "Indah langit kerana awan Indah laut kerana kebiruan Indah A...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
E-Ceramah 2016: Sesi Teknik Menjawab Soalan Prinsip Perakaunan SPM
Preview E-Ceramah 2016: sesi Teknik Menjawab Soalan klik di sini untuk Preview Sekiranya berminat, sila hubungi admin melalui WhatsApp / Telegram di 010-5320 369 atau klik Beli E-Ceramah 2016
 ·  Translate
Preview E-Ceramah 2016: sesi Teknik Menjawab Soalan klik di sini untuk Preview Sekiranya berminat, sila hubungi admin melalui WhatsApp / Telegram di 010-5320 369 atau klik Beli E-Ceramah 2016
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
CERAMAH PROGRAM KECEMERLANGAN PRINSIP PERAKAUNAN
Kebiasaan program ini dirancang oleh pihak guru/ sekolah
bagi memastikan pelajar berpeluang untuk meningkatkan prestasi akademik dalam
SPM. Pihak guru akan menjemput penceramah kebiasaannya guru cemerlang mata
pelajaran untuk memberi pendedahan teknik menja...
 ·  Translate
Kebiasaan program ini dirancang oleh pihak guru/ sekolah bagi memastikan pelajar berpeluang untuk meningkatkan prestasi akademik dalam SPM. Pihak guru akan menjemput penceramah kebiasaannya guru cemerlang mata pelajaran untuk...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
VIDEO DURASI 16 JAM ++... LIMITED EDITION... insya Allah tak lama lagi...

 ·  Translate
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
PERMOHONAN SIJIL LCCI SPM 2015
Salam kasih sayang... dah 5 hari berlalu keputusan SPM dikeluarkan... alhamdulillah berakhir sudah untuk tahun 2015... Tahniah buat semua anak2 didik cgu yang berjaya dan layak mendapat sijil SPM 2015. Buat yang gagal teruskan usaha... dan yakin ada hikmahn...
 ·  Translate
Salam kasih sayang... dah 5 hari berlalu keputusan SPM dikeluarkan... alhamdulillah berakhir sudah untuk tahun 2015... Tahniah buat semua anak2 didik cgu yang berjaya dan layak mendapat sijil SPM 2015. Buat yang gagal ter...
1
Fadli Nawang's profile photoCikgu Sila's profile photo
2 comments
 
waalaikumussalam...
boleh dapatkan dalam web lcci ... x silap cgu ada ... 
 ·  Translate
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
JANUARI 2016
Sekadar perkongsian segala aktiviti / program cgu atau panitia yang dijalankan sepanjang bulan Januari 2016... supaya ianya boleh dirujuk semula di hujung tahun nanti... :) Minggu 1 - 04-10.01.16 PdP T5 - Belanjawan Tunai selesai PdP T4 - Pengenalan kepada ...
 ·  Translate
Sekadar perkongsian segala aktiviti / program cgu atau panitia yang dijalankan sepanjang bulan Januari 2016... supaya ianya boleh dirujuk semula di hujung tahun nanti... :) Minggu 1 - 04-10.01.16 PdP T5 - Belanjawan T...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Tahniah CikguSila sebagai Penerima Anugerah Guru Terbilang SBP 2015
 Alhamdulillah... admin sentiasa memberikan sokongan kepada CikguSila untuk terus berjaya, Insya Allah...
 ·  Translate
Alhamdulillah... admin sentiasa memberikan sokongan kepada CikguSila untuk terus berjaya, Insya Allah...
1
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Tidak susah untuk berjaya
Kaedah terbaik untuk berjaya adalah tiru cara orang yang sudah berjaya. Kalau kita nak berjaya dengan cepat, kita mesti ikut jalan-jalan orang yang sudah berjaya. Tidak perlu buang masa dengan melanggar dinding berkali-kali!  Lagi pun  masa itu emas dan tid...
 ·  Translate
Kaedah terbaik untuk berjaya adalah tiru cara orang yang sudah berjaya. Kalau kita nak berjaya dengan cepat, kita mesti ikut jalan-jalan orang yang sudah berjaya. Tidak perlu buang masa dengan melanggar dinding berkali-kali! ...
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Tidak susah untuk berjaya

 ·  Translate
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
TIDAK LAMA LAGI - LIMITED EDITION

 ·  Translate
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
Rahsia A+ Prinsip Perakaunan Terbongkar @ Putrajaya
Coming Soon...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Cikgu Sila

Shared publicly  - 
 
HOMEWORK TAHUN BARU CINA 2016
Salam kasih sayang  buat semua anak didik cgu...  Seronok kan dapat cuti lama tahun ni. Bila sebut homework je ada yang suka ada yang tak suka kan? sebelum tu cgu nak ucapkan "Gong Xi Fa Cai" buat rakan2 cgu ...  my lovely sis Khoo n Chin, to adik Kho n Ban...
 ·  Translate
Salam kasih sayang buat semua anak didik cgu... Seronok kan dapat cuti lama tahun ni. Bila sebut homework je ada yang suka ada yang tak suka kan? sebelum tu cgu nak ucapkan "Gong Xi Fa Cai" buat rakan2 cgu ... my...
1
Add a comment...
Basic Information
Gender
Female