Profile cover photo
Profile photo
nayfatimah rasyid
733 followers
733 followers
About
Posts

Post has attachment
Rayyan & Abang Berkuda Dan Memanah Dengan Kawan-Kawan
Assalammualaikum Dunia. Yaaaa dah sampai...ambik gambau dulu Beramai-ramai dengar taklimat Menaiki kuda dan memanah juga telah dijalankan dalam minggu ini ... pada hari Rabu hari tue  ... 12 Disember ... Nie kali kedua dak Rayyan sertai aktiviti berkuda tah...
Add a comment...

Post has attachment
Aktiviti Cuti Sekolah @Mumtaz Wacece
Assalammualaikum Dunia . Cuti sekolah dah memasuki fasa yang ke tiga yakni minggu ke tiga dah... well .. kenapa cepat sangat nie,,cikbunga belum beli barangan sekolah lagi , tak cari baju lagi dan macam-macam lagi lah yang berkaitan dengan sekolah ... pengs...
Aktiviti Cuti Sekolah @Mumtaz Wacece
Aktiviti Cuti Sekolah @Mumtaz Wacece
nayfatimahrasyid.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Rayyan Dan Pacific Rim
Assalammualaikum Dunia. Yaaaa...citer Rayyan  dan toys dia... Sebab dah jadi koleksi ...si Rayyan nie plak telah mengayatkan papa dia agar beli pacific rim untuk dia. Oni pun salah satu koleksi tauuuu. Minat dia terhadap mainan robot-robot amatlah menakutka...
Rayyan Dan Pacific Rim
Rayyan Dan Pacific Rim
nayfatimahrasyid.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Malaysia vs Vietnam Final Suzuki Cup Part 1
Assalammualaikum Dunia. Yaaaa masa yang ditunggu-tunggu sudah tiba..malam ini penentu segala kekalutan dan segala penat jerih dan keringat yang jatuh membasah bumi ....malam ini akan terjawab segalanya... Tak dapat Piala Dunia ...Piala Suzuki pon jasi laaa ...
Malaysia vs Vietnam Final Suzuki Cup Part 1
Malaysia vs Vietnam Final Suzuki Cup Part 1
nayfatimahrasyid.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Naruto Datang Rumah Cikbunga🌷🌷
Assalammualaikum Dunia. Hai awak nak habaq nie...Naruto dan kawan kawan datang ke rumah cikbunga ....wahhh meriah ko... Naruto...Sasuke...Hitachi Nie sebenaqnyer baru beli....mmmmm...korang tengok je lahhh yer...cikbunga tempek kat sini untuk dikenang masa ...
Naruto Datang Rumah Cikbunga
Naruto Datang Rumah Cikbunga
nayfatimahrasyid.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Misi Mencari Ikan Di Ikia Kedai Ikan Dan Pet
Assalammualaikum Dunia. IKIA kami datang lagiii Hai korang...macam mana dengan cuti persekolahan...yaaa dah 2 minggu cuti sekolah berlalu....sekejap je kan ...macam tue laa denga  3 ketui budak kat dalam rumah nie...seronok sakan depa cuti sekolah...mmmm tu...
Add a comment...

Post has attachment
Syahmi Safari Tetiba Jadi Sebutan⚽️⚽️
Assalammualaikum Dunia. Wah lega ....Alhamdulillah dah berjaya melangkah ke final...tunggu match antara Filipina vs Vietnam... Kejadian malam tadi Sungguh mendebarkan...last-last minit lak tue..sib baiklah...malam tadi adalah malam untuk Malaysia...malam be...
Add a comment...

Post has attachment
Malaysia vs Thailand Malam nie Part 2
Assalammualaikum Dunia. BOLA BOLA BOLA BOLA BOLA BOLAAAAAA Awak-awak semua jangan lupa malam nie penentuan untuk pi final piala Suzuki AFF 2018. Segala doa dan harapan untuk Harimau Malaysia semoga menang dan dapat melangkah ke final....akan tetapi ini buka...
Malaysia vs Thailand Malam nie Part 2
Malaysia vs Thailand Malam nie Part 2
nayfatimahrasyid.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Rumah Baru Untuk Cik Kura-Kura🐢🐢
Assalammualaikum Dunia. Ok kita sambung citer cikbunga pi garden nursery yer...tujuan asal memang Mr Hubby nak carik tempat tinggal yang baru cik kura-kura yang semakin sihat membesar tue... Haaa dok diam-diam yer Maka tanpa berlengah-lengah lagi jom kita b...
Rumah Baru Untuk Cik Kura-Kura
Rumah Baru Untuk Cik Kura-Kura
nayfatimahrasyid.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Garden Nursery Di Tanjung Kling Melaka 🌹🌹🌺🌻🌼
Assalammualaikum Dunia. Korang yang suka jenis cam ni👆 Antara pilihan anak semaian  Berbunga atau berdaun 😃😃 Jom kita pi ke tapak semaian pokok hiasan untuk laman korang🌼🌻🌻  Kalau korang dari bandar Melaka, tapak semaian nie berada di sebelah kanan la...
Garden Nursery Di Tanjung Kling Melaka
Garden Nursery Di Tanjung Kling Melaka
nayfatimahrasyid.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded