Profile cover photo
Profile photo
Aniey Yusoff
53 followers
53 followers
About
Posts

Post has attachment
Tak kira pagi petang siang malam asyik letih memanjang?

Ketahui cara mengembalikan stamina untuk produktiviti yg optimum

Asyik letih je satu keja pun tak buat 😪
Add a comment...

Post has attachment
Menopause?

Khas untuk wanita. Ketahui cara menghadapi fasa menopause untuk hidup lebih sihat dan positif
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Penat tau asyik nak cover perut yang buncit ni je

Maka mari la kita insaf dan miliki perut kempis je..

http://vitaminantioksidan.blogspot.my/2017/10/5-sebab-kenapa-perlu-kempiskan-perut.html
Add a comment...

Post has attachment
Ingatkan resdung orang dewasa je ada

Rupanya kanak-kanak pun ada

Simptom yang sama dengan orang dewasa

http://vitaminantioksidan.blogspot.my/2017/10/cara-mengatasi-masalah-resdung-pada.html
Add a comment...

Post has attachment
Wanita selepas bersalin banyak perkara yang nak di jaga

Kurang kalsium nanti mula la sakit otot lenguh sana sini

Rambut pulak mula gugur kemainn banyakknya

Dah hampir nampak kulit kepala dah

http://vitaminantioksidan.blogspot.my/2017/10/tips-nak-atasi-masalah-rambut-gugur.html
Add a comment...

Post has attachment
Zaman sekarang dah tak payah nak jadi macam hantu raya sangat 😂😂😂

Muka putih tapi tangan gelap...takkpun muka kusam tapi kaki cerahh

Kasi cerah satu badan je terus. Apa susah..

http://vitaminantioksidan.blogspot.my/2017/10/cara-cerahkan-kulit-satu-badan-hanya.html
Add a comment...

Post has attachment
Teringat-ingat resepi susu soya campur kurma dengan fresh milk

Minum pulak sejuk-sejuk!
Add a comment...

Post has attachment
Asal mengandung je ada anemia

Asal ada anemia je waktu mengandung

Sampai warded..

Akhirnya..
Add a comment...

Post has attachment
Aku boleh la melantak makan banyak-banyak sebab aku dah makan vitamin dan segala mak nenek makanan tambahan

Amboii banyak cantik nak jalan mudah je kan..

http://vitaminantioksidan.blogspot.my/2017/10/tips-gaya-hidup-yang-sihat.html
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded