Profile

Cover photo
Latonne Gray
Works at GameStop
Attends Downers Grove South High School
Lives in Downers Grove, IL, United States
11 followers|7,953 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Ok sooooo for the people who are like "This is not funny ebola is killing people" Why the hell would you click on the video like were u forced to watch it Lol like wtf Also did you read the warning it said "This is JOKES" He also said not for Kids and thats what you guys are acting like if your so mad at this video go fucking help the kids who have it donate do something with your life god he did this for fun not to make people get mad lol 
1
Add a comment...

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
this is gonna be great]
1
LoyalModding {LM}'s profile photo
 
When I finish it. :P
Add a comment...

Latonne Gray

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I'm sorry sub zero fans but as you can see   scorpion can kick sub zeros ass like this  scorpion fans
1
Add a comment...

Latonne Gray

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
1
Add a comment...
Have him in circles
11 people
Davis Johnson (CompleteXShotZ)'s profile photo
Subitizing 1v1er's profile photo
Jason Brassell's profile photo
Yajaira Sanchez's profile photo
FiveStarLobbies's profile photo
beastaholicolton's profile photo
miles stevens's profile photo
Hassan Akachab's profile photo
Ybot Jr.'s profile photo

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
yo gotta invite me to these swagged out lobbys im latonne-_-Mods
1
Add a comment...

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
nice job keep it up
1
Add a comment...

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I saw my name yay cool sick video Like ;) Ps Latonne-_-Mods
1
Add a comment...

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Latonne Gray

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Teens react to melodysheep
1
Add a comment...
People
Have him in circles
11 people
Davis Johnson (CompleteXShotZ)'s profile photo
Subitizing 1v1er's profile photo
Jason Brassell's profile photo
Yajaira Sanchez's profile photo
FiveStarLobbies's profile photo
beastaholicolton's profile photo
miles stevens's profile photo
Hassan Akachab's profile photo
Ybot Jr.'s profile photo
Education
  • Downers Grove South High School
    present
Basic Information
Gender
Male
Work
Employment
  • GameStop
    Hackers, present
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Downers Grove, IL, United States
Links