Profile cover photo
Profile photo
AziRahmanDotCom
281 followers
281 followers
About
Posts

Post has attachment
Hujan Tanpa Henti Dari Semalam
Hari ni dah hari kedua hujan tanpa henti di tempat akak ni.  Semalam cuaca redup disusuli dengan hujan agak lebat.  Tengah malam tadi hujan turun semula, walaupun tak berapa lebat, tapi berterusan sampailah akak sampai ofis.  Bila keluar rumah dalam cuaca h...
Add a comment...

Post has attachment
Hanya dengan dashing, mereka tidak perlu lagi berebut untuk kelihatan hebat dan bergaya. Wangian yang cool, lambang jejaka aktif.
Add a comment...

Post has attachment
Wangian Khusus Untuk Lelaki Hebat Tampil Bergaya
SENTIASA TAMPIL DENGAN WANGIAN HEBAT DI MANA SAHAJA Siapa yang tidak mahu sentiasa tampil bergaya walau di mana jua berada. Tampil rapi dan menawan sememangnya merupakan keinginan setiap lelaki moden. Selain berpakaian kemas dan bergaya, lelaki dari semua p...
Add a comment...

Post has attachment
Boleh dah war-warkan pada yang ada anak lepas UPSR dan PT3. Mana tahu kan dapat peluang.
Add a comment...

Post has attachment
Permohonan Kemasukan MRSM Ke Tingkatan Satu Dan Tingkatan Empat 2018 Dibuka
Permohonan Kemasukan MRSM Dibuka Permohonan kemasukan MRSM ke tingkatan satu dan juga tingkatan empat untuk tahun 2018 telah mula dibuka mulai 19 September 2017 sehingga 31 Oktober 2017.  Permohonan boleh dibuat secara atas talian. Tahun ni akak dah mulalah...
Add a comment...

Post has attachment
Kalau ada peluang buat pemeriksaan kesihatan, korang jangan buat endah tak endah tau. Penting walaupun periksa yang basic-basic saje. Sekurang-kurangnya korang tahu jugak prestasi kesihatan semasa korang. Akak dah buat..tunggulah beberapa bulan akan datang boleh buat semula untuk tengok perbezaan.
Add a comment...

Post has attachment
Pemeriksaan Awal Bantu Kawal Penyakit
Hari ini kat ofis akak berlangsung pemeriksaan kesihatan sempena Bulan Kesihatan yang dianjurkan oleh team OSHE.  Akak merupakan salah seorang ajk OSHE untuk bangunan ofis tempat kerja ni jadi secara tidak langsung memang terlibatlah dalam menyelenggarakan ...
Add a comment...

Post has attachment
Semalam beli nenas madu...hmmm manisnya rasa. Berebut makan dengan anak-anak. Rupanya banyak khasiat bagi yang suka makan buat nenas ni....
Add a comment...

Post has attachment
Khasiat Buah Nenas Yang Perlu Anda Ketahui
Buah nenas antara buah-buahan yang akak suka.  Kalau dapat buah nenas ni memang tak payah tunggu cepat-cepat kupas, potong dan sejukkan.  Bila sejuk lagi sedap dimakan.  Kadang-kadang makan cicah dengan kicap. Hmm...meleleh air liur pulak dibuatnya. Pernah ...
Add a comment...

Post has attachment
Al fatihah buat mereka yang telah pergi.
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded