Profile

Cover photo
honeyshca rahman
2,082 followers|12,949 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
Sampai ati awakk
 ·  Translate
3
Ahmad Aswad Mohd Ramli's profile photo
 
hi..leh kenal x?
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
ape ke susah sgt la ko ni ko lepas kn aku aku jumpa dia.... aku cita biar porak peranda semua x kn nk diam je kn........... bla aku kt aku akn buat aku buat.... biar sama2 melopong klu tu yg ko nk

klu ko tanya knp aku buat mcm tu sbb aku dh cukup banyak bersabar dgn kerenah ko ni aku baik jeee ikut jeee yg ko pg wat hal knp haaaa.......... klu pun ko dh jumpa yg lain aku x peduli.......

biar sampai mati............
 ·  Translate
1
honeyshca rahman's profile photo
 
dok sabar la merana diri 
 ·  Translate
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
sekarang memang ko x rasa pape 1day bila anak yg ko sayang yg ko tatang bagai minyak yg penuh menghancurkan harapan n maruah ko bru kau tau betapa malunya jd seorang ayah yang kau rasa kau dh bg cukup didikan agama menghancurkan hati kau ingat yeee bila kita percaya allah tu wujud bla kita yakin dunia ini allah yg  punya kita akn sedaya upaya melakukan yang terbaik tok diri n menjaga maruh keluarga.......
 ·  Translate
1
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
tu dia bila buaya jumpa mangsa baru..... kau buruk2 kn aku kt kawan aku sendiri ok2 x pee...... 1 kau ingat ko ade bini, anak perempuan dan adik perempuan....... 2 balasan tetap ada ianya akan datang walau pun ko lari sampai ke hujung dunia sekali pun..... 
 ·  Translate
1
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
mana perginya sifat manusia mu itu 
 ·  Translate
1
1
honeyshca rahman's profile photoMohd Sani's profile photoabdul rahman's profile photo
3 comments
 
oh ye ke... Kalau macam tu, mungkin telah dimakan kucing kot
 ·  Translate
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
kebosanan + sakit ati dgn org....
 ·  Translate
1
honeyshca rahman's profile photo
 
hehehe
 ·  Translate
Add a comment...
Have her in circles
2,082 people
Mihar Aim's profile photo
Tengku Azman Shah Tengku Adnan's profile photo
Zahzaha  Zahzaha's profile photo
ayu andira Surya's profile photo
Kry Ganu's profile photo
Bellaluna Aurora's profile photo
Khairunnajah Abd Kadir's profile photo
BANTAL MENYUSU's profile photo
firdaus suarez's profile photo

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
nk cari keje baru 
 ·  Translate
1
Alfirus Ahmad's profile photoMAHLIGAI EMAS's profile photo
2 comments
 
ADMINT CLERK NAK X?
 ·  Translate
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
akan single akhirnya tu la dia dunia....... terus kn hidup x leh mengalah 
 ·  Translate
2
honeyshca rahman's profile photoThambun Thulank's profile photo
2 comments
 
biarkan aku mendampingimu...
 ·  Translate
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
adddooooooiiiiiiiiii........................ pecah otak la ko ni time2 puasa ni laa datang mengada2nya hish sabar jeee laaa 
 ·  Translate
1
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
mcm ne nk berbaik2 balik ni aduhhh.............
1
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
aku bukan 24jam dok mengatal dgn jantan la hish tolong laa banyak lg keje lain yg aku kene fikir n buat agak2 laa..... aku bukan mcm awek ko tu laa..... aku x lawa pun 
 ·  Translate
1
mohd zahiri's profile photohoneyshca rahman's profile photo
2 comments
 
tah laa tp anis rasa anis ni x lawa 
Add a comment...

honeyshca rahman

Shared publicly  - 
 
tolong laa wahai2 segelintir lelaki sekelian jgn la nk test2 p.puan ni korang cuma membawa bencana je kt p.puan tu tau x 
mentang2 la kami ni insan yg lemah korang kotak katik kan kami ni 
konon sayang la hape laa 

# lelaki yg nak mempermain kan wanita ni hampir 99% 
# lelaki yang betul2 jujur tingal 1% je 
tolong jangan tabur janji2 buta lagi kerna sekali wanita itu berdendam ia susah utk di padam 
 ·  Translate
4
Add a comment...
People
Have her in circles
2,082 people
Mihar Aim's profile photo
Tengku Azman Shah Tengku Adnan's profile photo
Zahzaha  Zahzaha's profile photo
ayu andira Surya's profile photo
Kry Ganu's profile photo
Bellaluna Aurora's profile photo
Khairunnajah Abd Kadir's profile photo
BANTAL MENYUSU's profile photo
firdaus suarez's profile photo
Basic Information
Gender
Female