Profile cover photo
Profile photo
Maisarah Asmara
130 followers
130 followers
About
Maisarah's posts

Post has attachment
PROMOSI SHAKLEE BULAN MEI 2015
ASSALAMUALAIKUM.. Lamanya tak menulis, akibat hilang fokus dok pindah rumah. Urusannya agak memenatkan sehingga hilang tumpuan kepada beberapa perkara. Dengan kehadiran si kecil Hadiff, hidup jadi semakin sibuk dan jadual semakin padat tanpa ruang rehat lag...

Post has attachment
Multivitamin untuk kanak-kanak
Assalamualaikum.. Sempena tahun baru, shaklee memperkenalkan new formula multivitamin untuk kanak-kanak.. sebelum ini, dalam bentuk serbuk minuman dengan rasa vanilla yg fresh. Untuk kali ini, ibu bapa ada pilihan untuk memberikan anak2 multivitamin dalam b...

Post has attachment
Panduan makanan untuk ibu berpantang
Kandungan dah berusia 39minggu, lepas ni insya allah fasa berpantang, saya nak berpantang cara sihat bukan dengan cara makan nasik kosong dan ikan kering macam zaman dulu2.. minum air kosong secukupnya bukan mengikut takah2 jari seperti zaman dulu2. Syukur ...

Post has attachment
vitamin untuk Hb darah
Alhamdulillah, hb saya dah naik dari 9.9 kepada 11. Dengan pengambilan vitamin yg teratur dan pemakanan yang sihat. Pada mulanya, saya mengambil iberet & iron tablet yg doktor bagi. Tapi akhirnya menyebabkan saya teruk sembelit dan akhirnya buasir. Saya bua...

Post has attachment
Testimoni kolagen shaklee
Assalamualaikum.. sempena promosi kolagen bulan ini, saya nak cerita tentang testimoni saya sendiri.. bagi diri saya sendiri perbezaan ketara seawal 5hari, kulit saya satu badan mmg jenis kering, dah mcm ala2 pakai lotion, sbb bila kita scratch dengan kuku ...

Post has attachment
Nak kolagen percuma??
Assalamualaikum.. Terkejut tergempaq, tiba2 Shaklee buat PROMOSI lagi..  Awal bulan hari tu VITAMIN C 500MG & VITAMIN E serentak. Tiba2, kelmarin PROMOSI yg lebih hot!! KOLAGEN SHAKLEE. Kenapa ye??? Ini kerana : PENJUALAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER DIHENTIKAN ...

Post has attachment
Promosi vitamin c organik
Assalamualaikum semua.. Oh, setiap bulan akan ada promosi daripada shaklee, syarikat vitamin organik terkemuka dunia..wewitt... Bulan ni ada dua promosi, vitamin C dan vitamin E. Vitamin C 500mg sustained release shaklee telah terbukti efek organiknya, kuli...

Post has attachment
Kenali vitamin c sustained release shaklee
JOM KENAL CIRI-CIRI UNIK VITAMIN C SHAKLEE BERBANDING VITAMIN C JENAMA LAIN. 1. IA BUKAN VITAMIN SINTETIK  Suplemen yang ada di Shaklee semuanya terdiri daripada vitamin natural/organik termasuklah Vitamin C. Tahukah anda bahawa Vitamin C sintetik mempunyai...

Post has attachment
Omega 3 untuk kanak-kanak
Bismillah.. Harini nak kongsi pasal omega 3 untuk anak saya Muhammad Ibrahim Haneef. Biasanya, omega 3 ni minyak ikan, so bau nya agak hanyir.. tapi yang Shaklee punya ni (Omega Guard ) Insya allah sangat minima bau dan rasa hanyir ikan. Saya cuba pecahkan ...

Post has attachment
Kaki saya dah tak krem!
Dah 3hari berturut2 saya mengalami krem kaki tengah2 malam.. sorang2.. mungkin sebab saya terlalu aktif bergerak pada siang hari. Perut pun dah besar sangat, berat pun dah naik lebih dari 10kg.. Jadi tak hairanlah betis krem, tapi seksa allah saja yg tahu, ...
Wait while more posts are being loaded