Profile cover photo
Profile photo
nor fahdillahtul lela Khalil
38 followers
38 followers
About
nor fahdillahtul lela's posts

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Perkembangan Bisnes Selepas 2 Tahun. (Part 1-Kisah Pindah Kedai Atas)
Assalamualaikum. Bismillah,, Hampir 2 tahun dah update blog ni. hari ni tergerak hati nak tulis entri baru. Semoga diberi kekuatan serta kelapangan untuk sentiasa update blog ni. Terima kasih pada yang sudi baca dan ada yang tinggalkan komen sepanjang 2 tah...

Post has attachment
Produk Pastri Tart Shell
Bismillah.. Untuk pengetahuan semua, saya telah mendaftarkan perniagaan bakeri saya sendiri di SSM pada 18 Mei 2013 dgn no pendaftaran syarikat SA0260635-W atas nama Haneesa La Shoppe. Nama Haneesa diambil sempena nama ibu saya sendiri, Hanisah. Berbekalkan...

Post has attachment
Permulaan Bisnes Bakeri
Sebenarnya saya masih lagi baru dalam bidang pastri ni. Tapi minat tu memang dah ada lama tertanam dalam diri ni. Tambahan lagi sejak wujud nya rancangan masakan yg menarik kat Astro kan. Paling menarik perhatian saya ialah rancangan Cup Cakes War, Cake Bos...

Post has attachment
Nak Kenal Dgn Penulis Blog Ni Tak?
Assalamualikum.. Alhamdulillah bermulalah perjalanan hidupku sbg penulis blog.. My first ever blog hokeyyy!! hehe..Harap-haraplah ada bakat tependam tulis karangan.. Untung-untung boleh tulis novel sekali kan.. haha! Ok mula-mula kalau nak baca blog mesti l...
Wait while more posts are being loaded