Robert Woźniak

Tradycyjnie, od lat.
Do Lichenia jeżdżę z rodzicami odkąd skończyłem 6 lat, rowerem*. Historia jest zazwyczaj ta sama, zmieniały się zazwyczaj pojazdy. I podejście się w pewnym momencie zmieniło. Przybywało za to ludzi (a w zasadzie przybyła jedna, adoptowana, Karina) :) No dob...

18 + 12
Bo przecież kto by tam patrzył, czy z przodu jest jedynka, czy trójka, czy kosa, jak to mówi moja ulubiona starsza pani z Biedronki.  Mamy tyle lat, na ile się czujemy, czyli łącznie 30 :)

To już ponad rok!
A nawet rok i dwa miesiące, odkąd Ci państwo ze zdjęć się wzięli i hajtnęli :)

Jaka matka, taka córka.
Szalona, odważna, pyskata i wiecznie uśmiechnięta :) God I can't do this anymore Oh I'll be laid down on the floor As many feet walk through the door I'm not alone

Bo...
Fszystkiego najlepsiejszego, Karinko :) fot. fewshots, Dominika i nie wiem kto jeszcze :)

25 lat
Tyle ze sobą wytrzymali. Ba, nawet więcej! I w ogóle nie wygląda na to, by chcieli to zmienić :)

Bieszczady #04
Jakoś dziwnie wyszło, bo czwarty wpis jest wpisem z ostatniego dnia, a byliśmy w tych Bieszczadach dłużej... A, już wiem. Przecież padało i jeden dzień byczyliśmy się w schronisku :) A zatem: kolejnego dnia (tego po deszczu), a zarazem ostatniego, wybraliśm...

Bieszczady #03
Uwaga, wpis zawiera milion zdjęć*. Trzeciego dnia ruszyliśmy w góry z naszą nową Koszalińską rodziną. Zdobyliśmy tego dnia Tarnicę i weszliśmy na Halicz. Piliśmy wodę prosto z lodowato zimnego źródełka, niemal nie porwało nas na najwyższym szczycie Bieszcza...

Bieszczady #02
Ranek nad brzegiem Sanu był jednym z piękniejszych poranków ever. Wstaliśmy, zjedliśmy śniadanko, napiliśmy się herbaty i ruszyliśmy dalej. Mieliśmy plan wędrować wzdłuż Sanu, ale okazało się, że "ścieżka" na mapie wcale nie była ścieżką, a urwiskiem. Cóż -...

Bieszczady #01
Moja nowa miłość, Bieszczady. Ale, od początku. Otóż w góry chciałem się wybrać od dłuższego czasu, ale jakoś tak schodziło. Pojawiły się jakieś zlecenia, później egzaminy. W końcu dojrzałem do decyzji i postanowiłem, że czas ruszyć pod namiot. Początkowo m...