Profile cover photo
Profile photo
Sha My heart
195 followers -
pemilik blog sha my heart http://sha-myheart.blogspot.com/ bila la nak tukar ke .com ni..
pemilik blog sha my heart http://sha-myheart.blogspot.com/ bila la nak tukar ke .com ni..

195 followers
About
Communities and Collections
Posts

Post has attachment
Gangguan Seksual?
Pernah kena? Tak tahu? Boleh rujuk sini

Post has attachment
Gangguan Seksual di Tempat Kerj, Bergurau Tidak Kena Tempat
Gangguan Seksual Gangguan seksual di tempat kerja, bergurau tidak kena tempat. Bukan hanya lelaki yang membuat kesalahan ini kepada wanita. Tetapi ianya juga tertakluk kepada wanita juga yang boleh menjadi seorang pesalahlaku. Gangguan seksual dikira apabil...
Add a comment...

Post has attachment
Cara-cara cari rumah lelong yang berbaloi.. Ha, ramai yang belum tahu kan.. Rumah busuk giler jadi wangi giler
Add a comment...

Post has attachment
tips tambah pendapatan sampingan di rumah
Add a comment...

Post has attachment
Petua Tips Tambah Pendapatan Sampingan Di Rumah
Pendapatan sampingan yang menyeronokkan! Petua Tips Tambah Pendapatan Sampingan Di Rumah. Banyak yang Sha cari dalam internet kalau tips nak tambah pendapatan sampingan, disuruhnya buat kerja online. Hmm, kalau dah jadi surirumah, mananya nak sempat pegang ...
Add a comment...

Post has attachment
Petua Tips Petua Untuk Memasak Sedap
Makanan Malaysia memang sedap-sedap. Dah lama Sha nak kongsikan tips petua untuk memasak sedap. Sha pun tak ada lah pandai masak sangat. Masak biasa-biasa sahaja. Tapi bolehlah ada rasa sedap tu. Dapat pujian "sedap" dan 5 bintang dari suami pun dah cukup b...
Petua Tips Petua Untuk Memasak Sedap
Petua Tips Petua Untuk Memasak Sedap
sha-myheart.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Safety pin dijual mahal oleh Duck Scavers
safety pin dari Duck Scaves Viral: Safety pin dijual mahal oleh Duck Scavers. Biasanya kita beli RM2 tapi dijual RM10. Lain2 barang pun mahal. Tapi Sha memang minat itik. Sebab tu la pakai handbag dan purse jenama CR2. Itik tau.. Comel. Nak beli Duck Scaver...
Add a comment...

Post has attachment
Kena Berhneti Kerja
Nak diberhentikan kerja? Perasaan? Pastinya sedih. Kenapa, kenapa, kenapa.. Bagaimana nak teruskan kehidupan? Kisahnya nak ditamatkan. Tapi kami semua masih berusaha lagi. Menyorot sejarah hidup, aku pernah tiada kerja. Aku pernah tidak bekerja dengan kewan...
Kena Berhneti Kerja
Kena Berhneti Kerja
sha-myheart.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded