Profile cover photo
Profile photo
azrin hanafi
i'm from Malaysia . Heeee
i'm from Malaysia . Heeee
About
azrin's posts

Post has attachment
**
Berhabuk . Masih ada lagi yang setia  menunggu post dari blog ni ? Mungkin ada , Mungkin tidak. Okay , Kita proceed . Kadang , Kita rasa semua benda serba serbi tak cukup , Kita rasa macam rezeki kita selalu ditutup , Kita rasa orang lain hidup mereka sanga...

Post has attachment

Post has attachment
6 oktober .
Aku tak tau Kenapa aku . Kenapa benda ni terjadi dekat aku . haihhhh . Al kisah bermula . Dia datang tanpa diduga . Dia datang tanpa diundang , Datang tanpa diminta . Tak tau kenapa . Rasa tergerak nak tolong dia . Beli kan dia itu dan ini . Korban kan siki...

Post has attachment
6 . T I P U D A Y A
Hidup dalam dunia kedua yang sementara , Banyaknya manusia yang menipu dan ditipu . Penipu yang paling besar ialah syaitan . Semua orang boleh ditipu . Dan menipu . Bukanlah daripada golongan anak kecil sahaja , Orang tua , ahli politik , pengemis , pemuda ...

Post has attachment
5 . S E S A L
S E S A L . Kau tak cemburu ? Dengan orang dahulunya sama-sama bermaksiat dengan kau , Tapi , Dia dah keluar dari gua kegelapan  , Gua yang merupakan tempat tinggal dia dahulu , Gua yang menjadi tempat dia berpaling daripada cahaya , Gua yang dijadikan temp...

Post has attachment
4 . Sampai Bila ?
Sampai bila ? Kau nak bersengketa dengan suara hati kau ? Sedangkan kau tahu kau takkan menang perlawanan tu . Sebab hati kau lebih tahu apa yang kau perlu daripada
raksaksa dalam diri kau . Raksaksa dalam diri kau sangat kuat sampai ultraman
tiga tak boleh...

Post has attachment
3 . P A L S U
Palsu tu bila kau tau sesuatu itu tak original tak “
authentic” . Dan ramai yang tak nak benda benda palsu ni . Mencari sesuatu yang hakiki , Kau berharap kebenaran yang menunjukkan diri , Tapi kepalsuan yang kau temui , Kau tetap seronok dengan perkara ini...

Post has attachment
2 . K E J A R
Hari nya sudah tiba , Masing – masing mencapai kasut  asics mereka , Kau pakai Gel – Flux , Aku pakai Gel – Kayano 21 , Tembakan dilepas kan , Tanda sudah mula perlumbaan. Kita bergerak seiring , Dalam pada masa yang sama masih lagi tidak mengenali , Setiap...

Post has attachment
1 . S U A R A
Aku risau . Pabila mendengar satu suara. Suara yang selalu merintih kesakitan , Suara yang selalu berbisik lembut, Suara yang selalu tegas menghalang . Tapi , Badan ini seolah olah membiarkan suara itu berlalu , Tidak memberi respon kepada suara itu. Otak i...

Post has attachment
T U M B U H
Sebab
hati lama tidak disiram , Lama
tidak di kawal , Lama
tidak dibaja . Akan
tumbuh anasir anasir lain didalam pasu yang sama , Menganggu
proses penyuburan hati itu sendiri , Tumbuhnya
anasir itu ada yang membantu , Ada
yang tidak . Berebut
nutrient yang ...
Wait while more posts are being loaded