Profile

Cover photo
Aya Sweet
Lives in Kuala Lumpur
37 followers|144,292 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
Kejohanan Karnival Sukan Futsal Bank Negara Malaysia 2014 Centremart Futsal, Jalan Genting Klang 31 Mei 2014 amcam? gempak tak ayat kat atas tu? mcm karnival besooorr.. ahahahha... boleh lah... internal je kot kan...
1
Add a comment...
 
Review Brazil vs Croatia - World Cup 2014 Brazil
result sedikit review dari aku yang tak reti bola nih.... memula nak minta maaf pada peminat brazil sebab mungkin ada sedikit sindiran dalam ni utk brazil.. ahahahaha... eh??!!! ada??!! huhuh Goal awal goal tidak sengaja by Marcelo.. hahaha.. bukan salah di...
 ·  Translate
result sedikit review dari aku yang tak reti bola nih.... memula nak minta maaf pada peminat brazil sebab mungkin ada sedikit sindiran dalam ni utk brazil.. ahahahaha... eh??!!! ada??!! huhuh Goal awal goal tidak seng...
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
Kejohanan Karnival Sukan Futsal Bank Negara Malaysia 2014 Centremart Futsal, Jalan Genting Klang 31 Mei 2014 amcam? gempak tak ayat kat atas tu? mcm karnival besooorr.. ahahahha... boleh lah... internal je kot kan...
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
HOW TO SAVE PETROL With increasing fuel prices, people are beginning to think twice before taking their vehicles out for a drive. Here are some tips on how you can save on fuel. STEPS 1.      REDUCE YOUR SPEED The...
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
Sumber Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan melaporkan, pemilik kenderaan di bawah 2,000cc juga dijangka dapat membeli bahan api bersubsidi. Di bawah sistem baharu tersebut, semua warga asing dan...
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
good info guys
HOW TO SAVE PETROL With increasing fuel prices, people are beginning to think twice before taking their vehicles out for a drive. Here are some tips on how you can save on fuel. STEPS 1.      REDUCE YOUR SPEED The...
1
Add a comment...
Have her in circles
37 people

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
huhuhuhu
 ·  Translate
result sedikit review dari aku yang tak reti bola nih.... memula nak minta maaf pada peminat brazil sebab mungkin ada sedikit sindiran dalam ni utk brazil.. ahahahaha... eh??!!! ada??!! huhuh Goal awal goal tidak seng...
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
Kejohanan Karnival Sukan Futsal Bank Negara Malaysia 2014 Centremart Futsal, Jalan Genting Klang 31 Mei 2014 amcam? gempak tak ayat kat atas tu? mcm karnival besooorr.. ahahahha... boleh lah... internal je kot kan...
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
Kejohanan Karnival Sukan Futsal Bank Negara Malaysia 2014
Kejohanan Karnival Sukan Futsal Bank Negara Malaysia 2014 Centremart Futsal, Jalan Genting Klang 31 Mei 2014 amcam? gempak tak ayat kat atas tu? mcm karnival besooorr.. ahahahha... boleh lah... internal je kot kan... hehehe... nak pendek citer, aku amek pic...
 ·  Translate
Kejohanan Karnival Sukan Futsal Bank Negara Malaysia 2014 Centremart Futsal, Jalan Genting Klang 31 Mei 2014 amcam? gempak tak ayat kat atas tu? mcm karnival besooorr.. ahahahha... boleh lah... internal je kot kan...
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
BANK NEGARA FUTSAL LADIES MEMBERS 2014 because i'm Happy.. Happy Happy.... :D
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
HOW TO SAVE PETROL With increasing fuel prices, people are beginning to think twice before taking their vehicles out for a drive. Here are some tips on how you can save on fuel. STEPS 1.      REDUCE YOUR SPEED The...
1
Add a comment...

Aya Sweet

Shared publicly  - 
 
best best
 ·  Translate
Sumber Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan melaporkan, pemilik kenderaan di bawah 2,000cc juga dijangka dapat membeli bahan api bersubsidi. Di bawah sistem baharu tersebut, semua warga asing dan...
1
Add a comment...
People
Have her in circles
37 people
Basic Information
Gender
Female
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Kuala Lumpur
Links
YouTube