Profile cover photo
Profile photo
Syuk Muhamad
46 followers
46 followers
About
Posts

Post has attachment
I fight.
I was fighting, fighting with frustration unhappy.            Maybe i should   change my self , but knows   i still has the ability to control life. Suddenly feel tired of this lifeless life, Should Try, a little different to the beat. Still the same song, ...

Post has attachment
its me :)
Photo

Post has attachment
#Part 2 : Ulangtahun Kelahiran
ASSALAMUALAIKUM aku paling malas nak mengupdate blog sebenarnya, baru la aku faham kenapa harga novel/bahan rujukan mahal, kenapa org sastera kekadang dia gila ( kang tak pepasal kena baling ngan buku satgi, huhuhu ).sebab dorang nak memikir untuk ayat tak ...
#Part 2 : Ulangtahun Kelahiran
#Part 2 : Ulangtahun Kelahiran
syukmuhamad.blogspot.com

Post has attachment
#Part 1 : bila dah besar
ASSALAMUALAIKUM... bila masa cakap pasal umur umur ni aku memang sensitif sikit, kalau dapat ayat yg aku tkleh terima mmg automatik org tu kena sagat kat jalan raya. awas ok ! kalau masuk tahun ni genap la umur aku ke 23 aku menghabiskan sisa sisa kehidupan...
#Part 1 : bila dah besar
#Part 1 : bila dah besar
syukmuhamad.blogspot.com

Post has attachment
Bakat bukan sekadar rupa
ASSALAMUALAIKUM Nowadays laman laman sosial sekarang dah tak semeriah mcm cuti sekolah . Sebab masa cuti tu la sibuk dgn macam macam dapat buat . dengan aktiviti bersama rakan sekolah ,pergi melancong sana sini ngan family, yang kecik cinonet pandai nak ber...
Bakat bukan sekadar rupa
Bakat bukan sekadar rupa
syukmuhamad.blogspot.com

Post has attachment
Lies Between Grey
    I feel blue, whenever I think about my memories are like pure white , like soy sauce stains difficult to wash  . The best is  , I cannot remember those hard unpleasant ever . Live here , and occasionally lonely occasional frustration occasionally depres...
Lies Between Grey
Lies Between Grey
syukmuhamad.blogspot.com

Post has attachment
Not the same, but still...
BUT STILL...      The weather is still stuck on a blog. Perhaps, this atmosphere is blogging catalyst . Rhythm of life is still not fixed, stepping up the pace of a busy ; too indulgent when neutral . Flocks when you play crazy , when a person quiet. Uneven...
Not the same, but still...
Not the same, but still...
syukmuhamad.blogspot.com

Post has attachment
Banjir
ASSALAMUALAIKUM Langit memang tak selalunya cerah . kekadang awan mendung meliputi suasana menjadikan alam ini tiba tiba gelap . namun lambat laun pasti awan mendung itu kan berlalu pergi . bahkan sinar mentari akan terbit menerangi kegelapan dengan begitu ...

Post has attachment
Full hesitant to say
Wait . Waited a long time, soon coming dream college for it. Has entered the countdown stage , how to start looking forward to more than a little hesitant. I think I still have not a decision , too many uncertainties exist.      Sleep last night listening t...

Post has attachment
Macam Cantik je , Macam comel je .
ASSALAMUALAIKUM Semalam aku dikejutkan oleh berita dari kawan aku , pagi pagi lagi dah dapat mesej bikin guwa sakit jantung . Nasib guwa bangun tak berapa nak awal sangat ,kalau awal bangun awal dah lama guwa tidur balik lu tau sebelum mesej sempat kena vie...
Wait while more posts are being loaded