Profile cover photo
Profile photo
Cik Short
About
Posts

Post has attachment
keep sado
Assalamualaikum dari warga pantai timur. *acah2 Masih pagi, jadi selamat pagi ku ucapkan!  ya Allah, ku syukuri nikmatMu sehingga saat ini mampu lagi membuka mata, bernafas dgn udaraMu, berpijak diatas bumiMu, masih mendakap dua nikmat terbesar kurniaanMu, ...

Post has attachment
missing !
aku kat rumah yo. hi back. sesaja update banyak2. hehehe. actually, hey fathiah, macamana anda bisa berada di rumah sedangkan ianya bukan  waktu cuti?! *hehehe  cuti tak halal ni. nanti jap, i've my own reason hokayyy. ada kenduri sepupu ke dua pupu gitu. h...

Post has attachment
sekian lama
lamanyaaa tak update blog. hehe. sebab sayang nucai, aku update dah tadi. ngehehe. atas kesibukan yg melanda, pejam celik, aku dah sem2 dah kat KTD. berlalu sudah sem1. fuuu. senyum. masa berlalu pantas sangat. tak sempat nak rakam segala memori. takpaaa, s...

Post has attachment
sekian lama
lamanyaaa tak update blog. hehe. sebab sayang nucai, aku update dah tadi. ngehehe. atas kesibukan yg melanda, pejam celik, aku dah sem2 dah kat KTD. berlalu sudah sem1. fuuu. senyum. masa berlalu pantas sangat. tak sempat nak rakam segala memori. takpaaa, s...

Post has attachment
Nucai's
Detiknya dah tiba. malam sepi. aku tak endah. maaf tak berada disampingmu menyanyikan lagu2 indah. dari kejauhan beratus kilometer ini, hanya jasad yg berpisah. hati tetap bersatu. *poyo wahai sahabat syurga, Nusaibah Nazurah bt Osman, hadirmu bawa seribu e...

Post has attachment
sayang angeeeel :*

Post has attachment
Today is your's .
pagi seperti biasa. " mengantuknyaa.. " keluhan dilepaskan. tahan mata. tak elok tidur lepas subuh lerr. aipp. legend mana tidur lepas subuhhh. kan? dicapai novel kegemaran. " a'alaaaa. boringnyes.. " novel kegemaran pun dah berhabuk. lama tak baca novel. m...

Post has attachment
Ajar Aku Redha .
senyum lebar   le copying  cc : angel sayang Malam masih muda. WhatsApp masih riuh. Da'ie-to-be memang banyak celotehnya. aku tak kering gusi. tersengih-sengih sensorang. yaaaa. ini cara mengubat hati yang lara. ecehh. macam poyos.                        ...

Post has attachment
angel , i love you . untill jannah ;')

Post has attachment
Strong .
le copy-ing Subhanallah .  Alhamdulillah .  Allahuakbar malam sepi . lalu hati bermonolog sendiri . aku rimas . serabut . berkecamuk . rimas bila teringat dosa lalu . benci yang sukar ditafsir . rasa macam bayangan dosa tu sentiasa menghantui diri . masih t...
Wait while more posts are being loaded