Profile cover photo
Profile photo
Islam Ahmed
109 followers
109 followers
About
Posts

Post has attachment
الخلاف والاختلاف
"رأيي صواب يحتمل الخطأ ... ورأي غيري خطأ يحتمل الصواب" مش كل حاجة هتعجبك هتعجب باقي الناس ومش كل حاجة انت مؤمن بيها ومعتقدها هتكون عند الناس بنفس التأثير ومش اي حاجة بالنسبة لك صح او غلط هتكون كده بالنسبة لباقي الناس وعلي رأي المثل  لولا اختلاف الاذواق لبار...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
ان الله جميل يحب الجمال
يعني ايه جمال ؟؟؟ الجمال هو صفه بتزود قيمة الشئ مهما كان وبتخلي الواحد مبسوط من الشئ ده تلقائيا وهو واحد من القيم الثلاثه : الجمال والحق والخير. الجمال في كل حاجه ... منظر الشجر والحدائق ... منظر الشمس ساعة الغروب ... صوت تغريد العصافير ... الابتسامه ... ال...
Add a comment...

Post has attachment
Photo
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
فلوووووس
فلوووووس
iahmed16.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
ابو بلاش
ابو بلاش
iahmed16.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
my first blogpost
علي حسب
علي حسب
iahmed16.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded