Profile

Cover photo
Amirul Aiman
Attends UiTM
Lives in Penang
109 followers|55,537 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Amirul Aiman

Shared publicly  - 
 
nama saya masih Eman
Assalammualaikum :)  errrr...oke memang dah setahun blog aku ini hidup dan tiada isi selain iklan Nuffnang aje yg silih berganti. haha. sejak bergelar pelajar ijazah sekarang tekanan dia lain macam. kalau aku yang jauhnya hanya lah Penang-Shah Alam, apatah ...
 ·  Translate
kisah belajar kalau nak mengomel pun buat apa, dah nama pun pelajar dan kerja dia belajar dan belajar. kadang kadang simpati tengok kengkawan kelas terutama yang perempuan yang kadang kadang merungut itu susah ini susah. dan ada jugak yang malah hebat dan rasa tercabar bila mana kerja amali depa ...
1
Add a comment...

Amirul Aiman

Shared publicly  - 
 
Smartphone Addiction
Smartphone had become one of the most important tools like any others such as wallet and home's key. Smartphone love has swept the world by 'sexting' over the phone had become trend for the youngster who practicing open sex nowadays. A social problem like t...
Smartphone had become one of the most important tools like any others such as wallet and home's key. Smartphone love has swept the world by 'sexting' over the phone had become trend for the youngster who practicing open sex nowadays. A social problem like this occurs to most countries which sex ...
1
Add a comment...

Amirul Aiman

Shared publicly  - 
 
Homeless Children: An Untold Reality
By: Amirul Aiman, Faarzana, Salmie & Zul Khairi A harmony and progressive country like Malaysia sealed an untold story
behind it. A city light at night become the only beam that witness loneliness
and emptiness of homeless children especially in Kuala Lumpu...
Most of the homeless children are being abandon from both their parents who working late night and this will lead them to be engaged with social security problem like sexual abuse, human trafficking and others crimes. There is also homeless children who are refugees such as Rohingya and also ...
1
Add a comment...
Have him in circles
109 people
Sewa Kereta Shah Alam's profile photo
Amirshahaffandy Affandy's profile photo
Muhammad Ellavon's profile photo
Rozita Che Rus's profile photo
Awang Akram's profile photo
Nur Hanini Mohd Hanif's profile photo
amirul obey's profile photo
Adinda bintangmu's profile photo
wan khairol naim wan idris's profile photo

Amirul Aiman

Shared publicly  - 
 
Musang King Malaysia Bukan Jaguh Kampung
Dengan hanya bau buah durian sahaja, sudah boleh mengamatkan keadaan di Australia. Bau enak yang sentiasa dinikmati rakyat Malaysia ini disangka kejadian kebocoran gas di sana. Segagah nama yang dibawa, durian Musang King ( Mao Shan Wang / 猫山王 ) atau pun di...
 ·  Translate
Dengan hanya bau buah durian sahaja, sudah boleh mengamatkan keadaan di Australia. Bau enak yang sentiasa dinikmati rakyat Malaysia ini disangka kejadian kebocoran gas di sana. Segagah nama yang dibawa, durian Musang King (Mao Shan Wang / 猫山王) atau pun dipanggil Raja Kunyit terdahulu ini ...
1
Add a comment...

Amirul Aiman

Shared publicly  - 
 
MH370: Hari ke-100 dan Teori Konspirasi
Kehilangan pesawat komersial negara, MH370 telah masuk hari
ke-100 hari ini selepas dilaporkan hilang pada 8 Mac 2014 lalu dalam perjalanan
dari Kulala Lumpur ke Beijing. Pencarian pesawat buatan Amerika Syarikat,
Boeing 777 ini telah melibatkan kerahan ten...
 ·  Translate
Kehilangan pesawat komersial negara, MH370 telah masuk hari ke-100 hari ini selepas dilaporkan hilang pada 8 Mac 2014 lalu dalam perjalanan dari Kulala Lumpur ke Beijing. Pencarian pesawat buatan Amerika Syarikat, Boeing 777 ini telah melibatkan kerahan tenaga lebih 20 negara dalam membantu misi ...
1
Add a comment...

Amirul Aiman

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
tremendous! mendayu hati dgr petikan piano lagu ni. thnks :)
 ·  Translate
1
Z Qusyairi's profile photoSiti Saidah's profile photo
2 comments
 
666
Add a comment...
People
Have him in circles
109 people
Sewa Kereta Shah Alam's profile photo
Amirshahaffandy Affandy's profile photo
Muhammad Ellavon's profile photo
Rozita Che Rus's profile photo
Awang Akram's profile photo
Nur Hanini Mohd Hanif's profile photo
amirul obey's profile photo
Adinda bintangmu's profile photo
wan khairol naim wan idris's profile photo
Work
Occupation
Student
Employment
  • Student, present
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Penang
Previously
Penang - Georgetown
Story
Introduction
i'm a out spoken person who hate a  hypocryte fake person!
Education
  • UiTM
    present
Basic Information
Gender
Male
Other names
Eman