Profile cover photo
Profile photo
Gee Lion
520 followers -
Saat dia terbang kau tak mampu menangkapnya
Saat dia terbang kau tak mampu menangkapnya

520 followers
About
Gee's posts

Post is pinned.Post has attachment
Public

Post has attachment
Mungkinkan ia akan menjadi ganti harapan?

Post has attachment
diorang taknak islam berkuasa, kalau tak jadi macam ni lah.. kalau boleh nak orang banyak kebulur, diorang je kaya raya..
tambahan, memang as a government, kena cari orang miskin. pernah baca somewhere, orang miskin yg sebenar adalah orang yg tidak akan meminta-minta dan orang macam ni lah yg perlu dicari. bukan mintak orang miskin turun naik pejabat isi borang itu ini. nak pergi pun belum tentu ada duit kan.
#membebelbanyakpulak

Post has attachment

Post has attachment
Guru sendiri pon banyak lagi kerja nak buat daripada merotan anak orang.

Post has attachment
Masalah yang sama berulang?

Post has attachment

Post has attachment
Pening tak tahu nak tulis pasal apa? Why not try one of my ideas?

Post has attachment
Selamat hari Rabu :)

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded