Profile cover photo
Profile photo
Halim Reds
41 followers -
Achieve The Impossible
Achieve The Impossible

41 followers
About
Halim's posts

Post has attachment
Cara Merawat Gout Dengan Cepat

Post has attachment

Nak Cari Staff Online Close Sale Part Time

Target Income :
1st month : RM 1000
2nd month : RM 2000
3rd month : RM 3000 - RM 5000
5th month : Anda TENTUKAN

Tinggal di area : Damansara / Kajang / Bangi

⛔️TAK PAYAH Masuk Off Pun

⏰Time FREEDOM ( But must always tgk FON)

👨‍💻Sanggup Belajar

👨‍🎓Sanggup Di Ajar

👩‍🏫Sanggup Mengajar

🙅Tapi JGN KURANG AJAR

❎ TIADA ALASAN

👊Yang PALING PENTING Hati wajib KENTAL , Yang Ada TAMAN x mau

CTA :
BERMINAT , sila email CV ringkas & nyatakan kenapa kami perlu pilih anda ?

Email to : halim@clearherbs.com.my

# sharekan utk kawan2 anda
#clearherbs

Post has attachment

Post has attachment
BIAR BETUL MADU BOLEH BANTU TURUNKAN KOLESTEROL JAHAT (LDL) ? 😱😱😱
.
Yup,biar admin terangkannya kepada anda semua bagaimana caranya.😉
.

😋Madu mengandungi karbohidrat jenis sedderhana.Komposisi yang terdapat pada madu ialah air,protein,karbohidrat,vitamin,asid amino dan juga mineral.
.

✨Walaupun madu mempunyai rasa yang manis (Fluktosa) sama dengan gula (Glukosa) tapi pengambilan madu tidak bahaya bahkan dapat membantu menurunkan kolesterol.
.

✨Selain itu,madu juga terdapat asam organik yang baik untuk kesihatan seperti untuk mencegah pertumbuhan sel kanser,menjaga stamina tubuh dan membantu menurunkan kadar kolesterol dalam darah.
.

✨ Sekarang anda semua dah tahu kan macam mana khasiat yang ada pada madu dapat membantu anda menurunkan kolesterol ?😃
.

Tapi mesti susah kan nak cari madu asli sekarang ? 😥
.

Jangan risau,kerana madu asli terdapat dalam Pati Herba Madu serta 5 bahan lain yg terbukti berkesan dapat meningkatkan tahap kesihatan anda.😍
.

Nak tengok je ? Jom dapatkan Pati Herba Madu sekarang dengan Harga istimewa dan Free Postage.😙
.

📲Whatsapp "PHM" ke +6018-3172 816
📲Whatsapp "PHM" ke +6018-3172 816
📲Whatsapp "PHM" ke +6018-3172 816
.

http://kolesterol.clearherbs.com.my
.
#clearherbs
#clearhabis
#patiherbamadu
#juskolesterol
Photo

Post has attachment
Tanda-Tanda KOLESTROL Tinggi
1. Timbul bintik-bintik putih(biji lemak) pada bahagian bawah mata, kawasan muka atau leher
2. Mudah letih
3. Penat dan cepat mengantuk
4. Sakit pada bahagian kaki
5. Lesu
6. Selalu Rasa Kembung
7. Jantung terasa sakit atau berdebar-debar
8. Muncul lebam pada beberapa bahagian badan
9. Kram terutama di malam hari
10. Kuku berubah kuku menebal dan tumbuh lebih lambat ketika anda potong
11. Rasa tegang di tengkuk

Kini ada cara mudah untuk Bebas masalah Kolesterol
dengan Pati HerbaMadu

Pati HerbaMadu gabungan 6 dalam 1 adalah penyelesaiannya.
Diperbuat daripada bahan-bahan Asli tanpa pengawet.
Pati HerbaMadu gabungan Madu Asli, Jus Lemon Asli,
Halia, Bawang putih segar, kurma dan Cuka Epal sudah terbukti
membantu mencegah kolesterol dan baik untuk jantung.

Pati HerbaMadu gabungan 6 dalam 1 adalah penyelesaiannya.
>>Lain2 Khasiat Pati HerbaMadu<<
✔Membuang Angin Dalam Badan
✔Melawaskan perut
✔Melancarkan Perjalanan Darah
✔Amat Sesuai Untuk Mereka Yang Mengalami Keletihan
✔Membuang Kahak Dalam Kerongkong
✔Melancarkan Process Pembuangan

Pilih bahan asli sebagai minuman kesihatan alternatif.
Terdapat banyak kajian dan testimoni yang telah membuktikan
gabungan 6 bahan ini amat berkesan melindungi dari kolesterol.
kini kami sediakan untuk anda hanya minum 1 sudu pagi dan malam. Lihat kesannya dalam 2 minggu.

Kelebihan Pati HerbaMadu
✔DiKeluarkan di kilang GMP dan MESTI KKM
✔kilang menjadi Ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia
✔Produk Muslim Bumiputera
✔100% dari bahan asli dan tanpa pengawet
✔100% Tiada Serdak kerana menggunakan mesin berteknologi untuk hasilkan 100% jus.
✔Sample di hantar Melaka BIOTEK dan 100% selamat digunakan dengan kepekatan yg sesuai.
✔Terbukti dengan lambakan testimoni-testimoni pengguna

Hubungi kami segera
Call/SMS/Wsapp :
018-3664796
018-3612775
013-3540561

Maklumat Lanjut sila lawati di
http://kolesterol.clearherbs.com
Photo

Post has attachment
20 Tip Kurus Mudah & Berkesan

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded