Profile cover photo
Profile photo
Nisha Aqilah
About
Posts

Post has attachment
Dia sahabat saya.
Dia sahabat saya.
echaaqilah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
New school?
Assalamualaikum,tajuk hari ini  tentang sekolah baru.Tahun ini banyak betul tukar sekolah tak ada lah banyak mana tak sampai 5 pun .Nisha rindula sekolah lama Smk Darul Ehsan ,tapi nak buat macam mana keputusan sudah di buat.Bencilah bukan senang nak cari k...
New school?
New school?
aqilahmurai.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Freebies:Untuk header blog 3.
Assalamulaikum ,Hallo Freebies baru lagi untuk minggu ini.Semua freebies sumber daripada MR.GOOGLE and MRS GOOGLE .Sesuai untuk header blog dan boleh guna freebies ini untuk buat banner juga. Tamat,banykkan freebies fashion suka tak.
Freebies:Untuk header blog 3.
Freebies:Untuk header blog 3.
aqilahmurai.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Freebies:Untuk header blog 2
Assalamualaikum,ada freebies baru lagi untuk header blog korang.Cantik-cantik semua freebies ini rugi siapa tak amik.Sebelum terlupa kalau dah amik jangan lupa bagitahu Nisha ok.Jangan la sombong sangat. Freebies terkini dan terhangat... haha. TAMAT. macam ...
Add a comment...

Post has attachment
Freebies :Untuk header blog.
Assalamualaikum,tiba-tiba rasa macam baik hari sangat :p nak bagi korang freebies kebanyakkan freebies ini belum transparent.Sebabnya nisha tak ada masa maaf ye.Korang pandai-pandai nak transparent kan kat GIMP,PHOTOSHOP, or ,XIUXIU MEITU.Okey tanpa membuan...
Add a comment...

Post has attachment
COKOLAT COKOLI SEGMEN BY TENGKUBUTANG.
KLIK BANNER UNTUK JOIN
Add a comment...

Post has attachment
Super Duper Awesome Giveaway by Hannan
Assalamualaikum and annyeonghaseyo credit : banner to KAK SHA {Click Banner Untuk Join) 11.12.13 - 20.1.14 Top Referral  x1 Blouse x1 Skirt x2 Pasang brooch Bunga-2 x1 Lipgloss babylips x1 Purse / handphone pouch x1 Cash RM50 Top Referral 2  x1 Blouse x1 ...
Add a comment...

Post has attachment
Berpisah ,sedih,terpaksa.
Assalamualaikum,saudara n saudari..Today nak pergi melawat abng saya yang kedua kat asrama.Dia masuk asrama hari Isnin hari bulan?? tak ingat .Esok sekolah ,.malasnya..tapi terpaksa pergi juga sebab nanti dah tak dapat jumpa diorang lagi .. masuk asrama.Sed...
Add a comment...

Post has attachment
Icon comel di blog archieve.
Holla ,Assalamulaikum,nak ajar korang .Nak comelkan icon comel di  blog archieve kan? kan? .Jom tunggu apa lagi. 1.Dasboard->template->Edit HTML -> Ctrl f cari kod: 2.Dah jumpa? korang padam dan delete kod tu gantikan dengan kod bawah ni.   URL ICON "/> 3.P...
Add a comment...

Post has attachment
Buang or buangkan shadow di gambar.
Assalamulaikum,perkataan tu wajid di jawab.Lama rasanya tak buat toturial..kan? .Hari ini nisha terlebih rajin la..Tanpa membuang masa korang jom kita ikut langkah2nya. 1.Dashboar-> Template ->Edit HTML ->Ctrl f dan cari : post-body img, .post-body .tr-capt...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded