Profile cover photo
Profile photo
Umie Jazz
489 followers -
Umie Jazz
Umie Jazz

489 followers
About
Umie Jazz's posts

Post has attachment

Post has attachment
KEK KAPAS JEPUN
  Assalamualaikum. Salam sejahtera...    Lama jugak la Uj tak menjenguk ke dapur Uj ni.Nak menaip pun dah terkial-kial.Tekan keyboard pun manjang typo je laaa....       Okey la untuk menghilangkan rasa rindu Uj untuk berblog ,disini Uj kongsikan satu resepi...

Post has attachment

Post has attachment
KEK KAPAS JEPUN
  Assalamualaikum. salam sejahtera... Dah lama jugak la Uj tak menjenguk ke dapur Uj ni...nak menaip pun dah terkial-kial.Hehe..Manjang jela typo....   Di sebabkan  Uj terlalu sebuk dengan tugas harian sehinggakan tak berkesempatan untuk Uj menjeling-jeling...

Post has attachment

Post has attachment
NASI BERYANI KAMBING MEMANG SEDAP SESANGAT..MEMANG UMPUHHH...
Assalamualaikum....salam sejahtera buat semua teman yang Uj hormati...Hari ni teruja pulak Uj nak kongsikan satu resepi nasi beryani kambing yang memang sedap.Resepi Uj intai dari dapur Azie...Memang lama dah Uj teringin sesangat nak menerai nasi beryani ka...

Post has attachment

Post has attachment
MUSHROOM SOUP BERBALOI BUAT SENDIRI
Assalamualaikum..buat semua teman. Kali ni Uj nak kongsi resepi mushroom soup atau sup cendawan ala Pizza Hut tu..Alhamdulillah sedap pada tekak Uj.. Memang berbaloi membuatnya .Lain kali tak payah beli lagikan dan dah boleh buat sendiri..Bahannya pun simpl...

Post has attachment
MUSHROOM SOUP
Assalamualaikum..buat semua teman. Kali ni Uj nak kongsi resepi mushroom soup atau sup cendawan ala Pizza Hut tu..Alhamdulillah sedap pada tekak Uj.. Memang berbaloi membuatnya .Lain kali tak payah beli lagikan dan dah boleh buat sendiri..Bahannya pun simpl...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded