Profile cover photo
Profile photo
dyana uglyduckling
8 followers -
The journey of an ugly duckling. Soon, she will be the beautiful swan.
The journey of an ugly duckling. Soon, she will be the beautiful swan.

8 followers
About
Posts

Post has attachment
TRIPLE PROMO KUASA 2
Assalamualaikum.. Nak remind je.. PROMO DISEMBER 2014. Beli 6 botol Vita-C PERCUMA 1 botol Beli 2 botol Vita-C diskaun 5 % Beli 6 botol Vita-E Complex PERCUMA 1 botol + PERCUMA keahlian SEUMURHIDUP Beli 2 botol Vita-E Complex diskaun 5 % Beli 3 kotak Collag...

Post has attachment
JERAGAT BERSEPAH DI MUKA?
* Gambar sekadar hiasan Nampak lebih tua berbanding usia sebenar? Berminat mencuba SHAKLEE COLLAGEN POWDER? PROMO Disember : BUY 3 FREE 1 + FREE MEMBERSHIP. Rebut sekarang! Siapa berminat boleh PM/SMS/WhatsApp/Telegram saya... Cepat-cepat: 1. PM page ‘Dyana...

Post has attachment
SEGAN NAK KELUAR RUMAH
Kulit kusam sampai segan nak keluar rumah? Terpaksa pakai foundation tebal 5 inci? Lepas ni tak payah segan-aegan dah yee.. Keluar rumah dgn penuh keyakinan.. Nak tahu apa rahsianya? Cepat-cepat: 1. PM page ‘Dyana's Supplement Closet’ di https://www.faceboo...

Post has attachment
HUTANG SAMPAI MATI?
Huhuhuhu.. Gerun pula tengok statement ni. Ada betul juga kan kalau difikir-fikirkan. Lihat ja hari ni, kos hidup semakin meningkat. Awal-awal dulu, masa tariff elektrik naik, harga minyak naik, bolehla nak cakap, "Takpe, pasni berjimat sikit, tak payah pas...

Post has attachment
TERINGIN NAK HILANGKAN JERAWAT & BINTIK HITAM PADA WAJAH SUPAYA DIPANDANG SUAMI?
Mana-mana isteri pun, jika dipuji cantik oleh suami memang tidak kembang kempis jadinya. Tetapi, kalau wajah dipenuhi parut jerawat dan bintik hitam? Lagi-lagi yang ada jerawat bernanah.  Dulu sebelum kahwin kulit licin setara pelakon korea. Jerawat naik se...

Post has attachment
GST OHH GST
Baru terbaca entri Ninja Pah pasal GST tadi. Huhuhu... Ya, Shaklee juga terlibat sama dalam pelaksanaan GST. 6% GST akan dikenakan bagi setiap pembelian produk Shaklee! Itu memang tak dapat dielakkan, tetapi masih belum berlaku lagi. Bila pelaksanaan GST? A...

Post has attachment
DETOKS ITU PENTING ;)
Sebelum anda consume apa-apa supplement untuk putih/kurus/dll, silalah ber'detox' terlebih dahulu. Kenapa perlu detox? Kerana ...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded