Profile cover photo
Profile photo
Ahmad Addle
9 followers -
halusinogen
halusinogen

9 followers
About
Posts

Post has attachment
kontolvert
yang paling membuat aku benci untuk berpartisipasi dengan sebahagian dari masyarakat - yang terpilih - yang digelar lingkaran sahaba adalah bilamana mereka dengan angkuh dan sinis mengaku kenal dan tahu tentang aku berani - berani saja mereka mengklaim kena...
Add a comment...

Post has attachment
lebih lagi
ramadhan kali ini tampak lebih bererti bagiku atau patut aku katakan tahun 2017 ini adalah tahun paling bererti bagiku? entahlah. yang pastinya, aku makin berani meniti hari aku makin berani disentuh mentari aku makin menjauh dari bayangan Johnny
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
nafsu yang tenang adalah nafsu yang kenyang
terbang lah melompat lah gapai lah merangkak lah berusaha lah se mampu mu kerana tugas mu adalah memenuhi keinginan mu puas kan ia - nafsu serakah mu kerana, ketenangan berselindung di balik keinginan itu kerana, tak akan terbit ketenangan selagi ingin mu d...
Add a comment...

Post has attachment
mati
pada suatu hari pada satu hati saat matahari terbenam saat jasad ini ditanam matahari dan mata hati pada hari ku mati hati
Add a comment...

Post has attachment
pulangkan , dan lupakan
awak dah langgar janji syarat pertama, tidak akan berterimakasih ingat lagi? kataku tapi, saya cuma tunjukkan tanda saya menghargai kebaikan awak dengan mengucap terima kasih mengungkap tanda syukur sebuah penghargaan dalam senada bahasa ujar dia segala puj...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Alak - Pusher
Allah suruh kita berbuat baik jadi baik berbuat baik berfikir baik bersangka baik Alak cakap, buatlah apa saja yang mendatangkan kebaikan kebaikan untuk semua semoga Allah memberkati dan merahmati Alak p/s - kawan yang baik akan mengingatkan kamu kepada keb...
Add a comment...

Post has attachment
nasihat orang lama
kalau diikutkan hati - mati kalau diikutkan rasa - binasa cypher orang tua tua ni susah nak kena tenang, tengok alam buang keinginan hati buang perasaan yang dipengaruhi baru nampak mana yang kau nak ikut. rasional
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded