Profile cover photo
Profile photo
Farra N
405 followers
405 followers
About
Farra N's posts

Post has attachment

Post has attachment
Public

Post has attachment

Post has attachment
Public
Hujan Batu.
Assalammualaikum&Selamat sejahtera.. Kemarin aku tengoklah pos dari kawan aku kat moment wechat.Dia pos gambar beberapa ketul ais dengan caption "hujan batu di melaka". Aku pun 'eh yeye je mamat ni,kau kaup ais dalam freezer pastu caption hujan batu'.X perc...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Review : Samyang Spicy Ramen
Assalamualaikum salam sejahtera~ Ramai dah sedia maklum kot sekarang ni satu dunia tengah viral Spicy Ramen yg konon2 nya paling pedas sekali.Eh aku pun pikir jugak ye ye je pedas korang ni.Sorang2 pos video spicy ramen challenge mcm2 gaya tahan pedas.Ada y...

Post has attachment
Senaman Mata Untuk Kurangkan Rabun
Assalamualaikum dan selamat sejahtera~ Aku seorang yg "bermata empat",sejak dari umur sekolah menengah lagi.Tula tengok TV dekat2 lagi,mak ayah larang xnak dengar.Aku krg gemar pakai spec,so aku pakai contact lens.Then aku kurangkan lepas check power makin ...
Wait while more posts are being loaded