Profile cover photo
Profile photo
Siti Fuzaie
16 followers -
hye alls
hye alls

16 followers
About
Posts

Post has attachment
Penghujung Cerita.
terkadang yang kita lihat indah dimata kita itu adalah yg terbaik untuk kita..  walhal boleh jadi yang buruk bagi kita..  mengeluh pada diri, kenapa harus begitu begini dan begitu...  walhal dihujung cerita terselit nikmat syukur yang tak pernah dijangka......

Post has attachment
**
Assalamualaikum.. Wah wah lamo tok hupdate kan?? Alhamdulillah tamat sudah cuti semester yg sgt produktif itu..  genap   sehari memasuki semester akhir .. (ekeleyy..sehari pun da kecoh minah ni) kakaka... Esaited kata ko .. tringat zaman muda-muda duluan.. ...

Post has attachment
kau dan ikan.
kau  ngail ikan, ikan   kau   dapat , kau   rasa  puas, kau  rasa bahagia, kau anggap itu kejaguhan kau, kau canang sana sini, bangga kau tunjuk.. puas kau   rasa .. kau kemudian lepas ikan tadi.. ikan  yang mana   luka   dibibir akibat  mata kail kau .. ka...

Post has attachment
Aku punya cerita..
.................................................................................................................................................................... aku punya rasa kasihan.. rasa kasihan yg amat sangat.. sampai terkadang keliru dgn diri send...

Post has attachment
Aku punya cerita..
................................................................................................................................................................... aku punya rasa kasihan.. rasa kasihan yg amat sangat.. sampai terkadang keliru dgn diri sendi...

Post has attachment
KITA ADALAH SIAPA YANG KITA PINTA
............................................................................................................ kita selalu berharap orang disekeliling kita mahupun bakal atau siapa pun dia untuk menerima kita seadanya, baik buruk, kelebihan kelemahan kita sea...

Post has attachment
KITA ADALAH SIAPA YANG KITA PINTA
............................................................................................................ kita selalu berharap orang disekeliling kita mahupun bakal atau siapa pun dia untuk menerima kita seadanya, baik buruk, kelebihan kelemahan kita sea...

Post has attachment
**
............................................................................................................................................

Post has attachment
Daily Health Tips *tajuk pun da bosan! thehee
............................................................................................................................................

Post has attachment
malu semalu daun semaluuu
............................................................................................................. untung lah kau bila org tu ...
Wait while more posts are being loaded