Profile

AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Shared publicly  -

De ce avem rezultate slabe pe Dunare?
Din motive personale, nu am reusit sa mai postez pe blog in ultima vreme insa la Dunare am fost in doua locatii. La fiecare dintre partide m-am axat pe Crap si Somn , iar cei care m-au insotit au incercat celelalte specii de pesti. Una dintre ele s-a desfas...
 ·  Translate
Din motive personale, nu am reusit sa mai postez pe blog in ultima vreme insa la Dunare am fost in doua locatii. La fiecare dintre partide m-am axat pe Crap si Somn, iar cei care m-au insotit au incercat celelalte specii de pesti. Una dintre ele s-a desfasurat la Oltenita in perioada 10-11 iulie ...

Shared publicly  -

In cautare de locuri noi...
 ·  Translate
Am sosit de la Dunare dupa o partida ce a durat mai mult de 48 h incepand cu Vineri si pana Duminica dimineata mai exact 10-2 iunie pe zona Calarasi. Am plecat mai mult in cautare de locuri noi, insa pestele nu a fost atat de cooperant. Am pescuit mai mult la crap si somn, facandu-si aparitia ...

Shared publicly  -

Mult a fost, putin a mai ramas
 ·  Translate
Mai sunt 12 zile pana se ridica prohibitia la pescuit pe apele de frontiera ale Dunarii. Cotele ne cam ameninta cu cresteri, momentan usoare iar asta inseama si ape tulburi (cam ceea ce se observa si in pozele de mai jos). Dupa multi pescari, ar trebui sa ne asteptam ca la "deschidere" crapul sa ...

Solunar Aprilie 2016

·  Translate
Incepand de astazi intra in vigoare ordinul de prohibitie timp de 45 de zile pe apele de frontiera, si 60 de zile in restul tarii. O prohibi... Montura pentru somnul de Dunare. Materiale folosite: - fir textil aproximativ 70 cm . - trei agrafe rapide . - cca 15 cm nichelina sau sarma otelita 0,5 ...

Shared publicly  -

Putem pescui in Prohibitie..legea este de partea noastra!
Legea este de partea noastra dar nu intentionat, ci cu ajutorul celor de la putere care nu au mai mult de 8 clase!! Cu ajutorul unor membrii ai grupului nostru de facebook am reusit sa gasim o portita, cum si noi pescarii putem pescui in prohibitie: Ordinul...

Shared publicly  -

A inceput Prohibitia..Jaf la nivel inalt!
 ·  Translate
Incepand de astazi intra in vigoare ordinul de prohibitie timp de 45 de zile pe apele de frontiera, si 60 de zile in restul tarii. O prohibitie gandita idioteste si aprobata de niste cretini! Minti inguste, ba chiar pana la limita extrema a retardului. In multe zone, datorita conditiilor ...
In their circles
Bogdan Bogdan's profile photo
Sorin C-tin's profile photo

Shared publicly  -

Marin Moraru: "Ne spargea crapul bambina!"
 ·  Translate
Celebrul actor a vorbit despre filmarile productiei Operatiunea Monstrul, care au durat o luna. "Au fost obositoare, pentru că nu e plăcut să munceşti de la 4 dimineaţa până seara la 8, pe barcă, pe apă, în soare, trăgând duble, trăgând la rame. Faptul că eram cu Cotescu şi cu Caragiu îmi dădea ...

Calarasi, 4 iunie
 ·  Translate
Desi am ratat startul la deschiderea de pe 25 mai, am ajuns totusi cu o mica intarziere pe Dunare weekendul trecut.Vremea nu a prea tinut cu noi, intapinand cateva ore de ploaie zdravana, cativa somotei rataciti nepunctabili si-au facut aparitia in capatul firului, apa era pe scadere ...

Solunar Mai 2016

Incepand cu 6 Mai 2016 Permisele ANPA se vor elibera doar prin Asociatii
 ·  Translate
Incepand de maine, suntem iar obligati sa platim pentru un permis de pescuit un pret de cel putin trei ori mai mare, doar pentru simplul fapt ca trebuie sa cotizam la asociatii pentru a obtine permisele ANPA... probabil ca usor, usor intra DNA-ul pe fir, ca ei nu prea au cum sa justifice banii ...

Raspuns de la dl. Comisar Sef Chiru, Oltenita
In urma articolului aparut la noi pe site acum doua zile, in legatura cu prohibitia am primit si un raspuns oficial de la dl. Comisar Sef Chiru, ofiterul care gestioneaza avizarea activitatilor pe Dunare, zona Oltenita.
 ·  Translate
In urma articolului aparut la noi pe site acum doua zile, in legatura cu prohibitia am primit si un raspuns oficial de la dl. Comisar Sef Chiru, ofiterul care gestioneaza avizarea activitatilor pe Dunare, zona Oltenita. Trimiteți prin e-mail Postați pe blog!Distribuiți pe TwitterDistribuiți pe ...

Pe ape tulburi, 2-3 Aprilie 2016
 ·  Translate
Nu suntem in "Piratii din Caraibe" dar este ultima iesire la pescuit inaintea prohibitiei care s-a desfasurat pe un vant destul de puternic. Am plecat din port cu gandul ca vom avea o zi plina de "stat la cort", insa nu a fost asa. Din fericire locul de pescuit ne ferea de vantul puternic, ...