Profile cover photo
Profile photo
azura azumy
23 followers -
I am a Shaklee Independent Distributor and a proud mother of 4 kids. 3 boys 1 girl. 😍
I am a Shaklee Independent Distributor and a proud mother of 4 kids. 3 boys 1 girl. 😍

23 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
RAHSIA KULIT SIHAT CANTIK BERSERI-SERI
Kulit cantik dari dalam! Siapa tak nak kan? Pernah tak terfikir macam mana sesetengah orang mempunyai kulit yang glowing dan cantik? Mestilah daripada amalan hidup yang sihat dan positif kan? Rasa-rasanya apa yang perlu kita buat untuk mendapatkan kulit yan...

Post has attachment

Post has attachment
TIPS AMALKAN PEMAKANAN 'EAT CLEAN'
Pernah dengar tak eat clean? Okey ke pemakanan secara eat clean ni? Sebenarnya, eat clean dirancang bertujuan untuk menurunkan berat badan. Pemakanan eat clean pertama kali diperkenalkan pada tahun 1960 tetapi mula diamalkan secara meluas pada tahun 2007 ol...

Post has attachment
PENGEDAR PRODUK KESIHATAN TERBAIK KUALA PILAH
Anda berminat untuk mendapatkan suplimen SHAKLEE tapi tak tahu nak dapatkan dari mana? Cawangan Shaklee memang takde di Negeri Sembilan ni. Shaklee tidak melantik mana-mana agen untuk membuka stokis juga.  Tapi jangan risau, kak Z kan ada? Nak tanya tentang...

Post has attachment

Post has attachment
PERCUTIAN PENDEK DI MELAKA
Minggu lepas kak Z diarahkan untuk menghadiri satu kursus di Melaka. Seingat kak Z ini kursus bermalam pertama kak Z selepas melahirkan gegirl dua tahun lepas. Mula lah kak Z pening memikir. Alamak, macam mana ye. Si Husnaa tu masih lagi menyusu badan. Lagi...

Post has attachment

Post has attachment
AMALAN BERPANTANG YANG TAK PATUT DIABAIKAN
Assalamua'laikum semua. Okay, kak Z nak sambung cerita tentang berpantang. Kalau ada yang belum baca entry sebelum ini maksud dan kenapa perlu berpantang, boleh baca di sini ye. Entry kali ni kak Z nak kongsikan amalan berpantang yang dah wujud sejak zaman ...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded