Profile cover photo
Profile photo
ambo orang Kampung
75 followers
75 followers
About
ambo orang Kampung's posts

Post has attachment
Pemilihan #Umno #Malaysia #Kelantan bersih? : Apa kata Tengku Razaleigh
Rindu tak dengar ucapan Ku Li yang serba merendah diri. Jadi terpaksalah kutip video lama untuk sumber rujukan. Kalau nak harapkan media arus perdana sekarang ni bagi peluang kat Ku Li jauh panggang dari api. Yang media dok kejar ke sana ke sini sekarang ha...

Post has attachment
#Prk #PengkalanKubor Ini bukti #video Wan Rosdi nak bercakap pun kena diajar Datuk Taki.
Macam mana nak jadi pemimpin masyarakat bila nak berkata-kata pun kena ajar .

Post has attachment
Sadis - #Melayu Pas kata takpa . 'Hukuman apek itu hukuman Allah'. Biarkanlah Melayu tu .... Salah #UMNO jugak ni.
Bagi orang Pas, keadaan seperti ini adalah biasa bagi seorang pencuri kerana ianya adalah hukuman Allah. Orang Melayu Pas yang telah ambo tunjukkan video ini dengan sinisnya berkata 'Padan muka orang Melayu' mencuri sebab UMNO lah ni. Ada juga orang pas men...

Post has attachment
@shaberyc nak hadiah #guru netbook 1 #Malaysia . Siapa #kroni #tender ? Apa spesifikasinya? @Najibrazak
Terkini Menteri Penerangan Malaysia nak beri hadiah netbook 1 Malaysia kepada 400 ribu cikgu seluruh Malaysia . KLIK untuk sumber Astro Awani . Errr malas nak tulis banyak, cuma nak tanya.. 1. Kepada siapa kroni tender yang sangat besar ini diberikan? 2. Ad...

Post has attachment
#Thankyou #macai PR @adamadli . #Rakyat love your style. @anwaribrahim
Kami dari pemikir politik bebas sangat sangat menggalakkan macai PR untuk terus terusan melakukan perkara-perkara sebegini untuk mendapat perhatian ramai setelah kepelikan ditonjolkan. Ambo dan sekalian rakyat Malaysia beranggapan tindakan ini sudah semesti...

Post has attachment
Nik Amar saund @Hajihusammusa !! Tak reti reti lagi ker nak tukar title jawatan exco tu? #kelantan #merdeka
Sobar banyok boh!!! Mugo bukan bare hok kita tu gak.... bui-bui lah belakonya.

Post has attachment
@drmazacom di cokek geletek oleh @Ustazfathulbari -'Don't be notty laa '
Malas nak komen ape.... Dengar lihat saja video ni. Hahahaha Good nite. Assalamualaikum. Harap boleh tidur lena yer wahai mantan mufti..... Cool man

Post has attachment
Take 2, 3 2 1 Action!! @HajiHusamMusa 4VP.
Fuh!! Tegas bangat sih Bang Husam sayang terhadap PR yang di pimpin oleh Abang Non. Hati-hati bang Bang Non garang. Aww Tajuknya adalah : PAS TUNTUT STATUS QUO KERUSI PARLIMEN Manakala skripnya berbunyi begini: PAS
mahukan jaminan daripada Pakatan Rakyat su...

Post has attachment
MENDIDIH!- FAKTA GONCANGAN @HAJIHUSAMMUSA TERHADAP KERAJAAN #PAS #KELANTAN DIDEDAH.
Semasa berfb sebentar tadi ambo terpanggil untuk meneliti status fb sahabat jentera Pas, Ayie Prop berkaitan dengan kronologi tindakan cas keting oleh sebilangan mereka yang berkepentingan dalam Pas untuk menjatuhkan Haji Husam Musa secara terancang. Tanpa ...

Post has attachment
Kenapa kambus isu #LahadDatu ? @najibrazak wajib dedah segera walau jalan berliku. #Malaysia #merdeka
Masih ramaikah lagi di antara kita rakyat Malaysia yang ada rasa sebak hiba melihat foto ini melainkan keluarga mangsa  ?  Al-Fatihah, Mungkin ada di kalangan pembaca blog ini akan berbisik sinis di hati dengan ' Ahh!! ini isu lapuk , tak ada cerita, saja n...
Wait while more posts are being loaded