Profile cover photo
Profile photo
Anna AN
107 followers -
A blogger & a WAHM. Doing online business as part of my daily routine. I love it so much
A blogger & a WAHM. Doing online business as part of my daily routine. I love it so much

107 followers
About
Anna's posts

Post has attachment
Lai2 murah2... Nak pakai inai tapi malas nak tempek2 dah tu kena tunggu lama lenguh tangan bagai... Kini x perlu susah payah celup jari jemari tunggu kering then merah mcm kita tempek inai biasa
Photo

Post has attachment
Petikan Kosmo bertarikh 9 Julai 2015, kerajaan baru bercadang tetapi kami di RCC Global (M) Sdn. Bhd telah mengambil peluang. Masih belum terlewat untuk menyertai kami dengan modal serendah RM140 anda layak untuk membina empayar perniagaan sendiri.

PM untuk maklumat lanjut.

#gulasihat
#gayahidupsihat
#steviarcc
Photo

HIDUP SIHAT, DUIT CEPAT RCC STEVIA
✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯
PAKEJ DALAM PERNIAGAAN RCC
✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯

Silver RM140- dpt sekotak produk
Gold RM420- dpt 3 kotak produk
Platinum RM980 - dpt 7 kotak produk

Setiap kotak mngndungi 3 botol stevia

✄PILIHAN PAKEJ TERBAIK UNTUK BISNES

GOLD / PLATINUM kerana
Ia melebihi dr 1 akaun

✄POTENSI PENDAPATAN
Rm1800x1 sehari - silver pakej
Rm1800x3 sehari - gold pakej
Rm1800x7 sehari - platinum pakej

➳PAKEJ X BOLEH upgrade atas nama yang sama .
Contoh dah berjaya, nak upgrade pakej besar x boleh !!!

*Sekali untuk seumur hidup !!*

NAK BERNIAGA? NAK JADI USAHAWAN STEVIA?

WHATSAPP 01132139504

Post has attachment
Jom bantu mereka yang menghadapinya. Sedikit bantuan dapat meringankan beban kesakitan.
Photo

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Jangan biarkan ianya membelenggu hidup anda. Bertindak segera
Photo

Post has attachment
Kepada yang berminat boleh hubungi untuk pendaftaran. Tempat adalah terhad.
Photo

Post has attachment
Birthday girl. Sayang sangat budak ni. Semoga menjadi anak yang solehah dunia akhirat. 3 tahun dah. Ni la baby nutrisi
Photo

Post has attachment
Doa Ketika Keresahan dan Kesedihan
Assalamualaikum... Dalam kehidupan ni kita tidak sentiasa dengan gelak tawa. Adakalanya hati kita dirundung keresahan dan kesedihan. Macam cuaca langit tak selalunya cerah, dalam panas elok-elok tengok-tengok hujan turun. Begitulah juga dengan kehidupan har...
Wait while more posts are being loaded