Profile

Cover photo
mohd faizal Zakaria
Works at kpm
Lives in besut
16 followers|1,406,708 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
SI kaCAK mENDAPAT paNGkaT..
salam semua.. telah lama peja tidak menulis kerana sibuk menguruskan perniagaan yang sedang berkembang.. walaupun begitu, hobi terhadap ayam tidak pernah dilupakan.. setiap bulan produk yang pelik telah berjaya dihasilkan walaupun ayam peja berada dalam reb...
 ·  Translate
salam semua.. telah lama peja tidak menulis kerana sibuk menguruskan perniagaan yang sedang berkembang.. walaupun begitu, hobi terhadap ayam tidak pernah dilupakan.. setiap bulan produk yang pelik telah berjaya dihasilkan ...
1
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
konsultant percuma ..sempena cuti sekolah
 ·  Translate
 assalamualaikum.. cuti sekolah telah tiba.. ini merupakan waktu yang ditunggu2 untuk membuat penyelenggaraan dan pembiakan terancang bagi penghasilan produk baru untuk penggal kedua.. untuk pengetahuan semua.. sesi khidmat n...
1
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
SIKAP SESETENGAH PENTERNAKA AYAM YANG MENIPU FAKTA DEMI MENGAUT KEUNTUNGAN YANG SANGAT KECIL..BERTAUBAT LAHH
 ·  Translate
1
zulfikri jusoh's profile photo
 
Erm tu lah...apa nk buat depa cari makan mcm tu...juai ayam mahal lak tu dlm internet....sebenar2nya bkn mahal sgt pun ayam siam ni...saya tau lah...saya org sempadan dn kaki belaga ayam juga....walaupun x lah hebat sgt....ada masa kalah ada masa menang....
 ·  Translate
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
ayam batang kaki pre
 ·  Translate
1
wan zul's profile photo
wan zul
 
Cantik ayam,..sudah Ada anak belum?
 ·  Translate
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
kurik ekor beruk
1
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
induk baru di reban peja..hasil reban sendiri untuk kegunaan sendiri
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have him in circles
16 people
Azli Osman's profile photo
Amir Jugra's profile photo
Mohd Ridzuan's profile photo
hashim aziz's profile photo
Azroi Jdt's profile photo
zulfikri jusoh's profile photo
Rizal Pin's profile photo
Serama Malaya's profile photo
Masdino Mairan's profile photo

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
penternak ayam serama secara tradisional menarik perhatian pihak TV3 untuk membuat liputan dan disiarkan dalam buletin utama
 ·  Translate
Assalam..lamanya tak update blog yang disayang ini... bukan apa..sibuk menolong kawan -kawan seperjuangan yang mengalami masalah hutang keliling pinggang dan komitmen pinjaman yang tinggi.. tapi malam tadi ada kesempatan sedi...
1
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
INDUK AYAM LAGA KEMBANG LILIN MILIK PEJA, 0139429276
 ·  Translate
assalam semua.. huhuhu..penatnya..baru siap tugasan sekolah.. internet memang menjadi pengahalang..dah keras keyboard sebab lama tak menaip.. minggu lepas peja balik kampung..penat berbaloi sebab hasil eksperimen awal tahun d...
1
neymar afiq's profile photo
 
saya nak beli anak ayam sabung seekor berapa 
 ·  Translate
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
petua membiakkan ayam serama secara komersial dan bermutu..
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
hubungi..0139429276 peja
1
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
ayam serama cantik tiada baka terpilih
 ·  Translate
1
Add a comment...

mohd faizal Zakaria

Shared publicly  - 
 
ayam batang kaki kurik berbulu kaki
 ·  Translate
1
masri rudin's profile photo
 
Anakkurik minta email...andree
Add a comment...
People
Have him in circles
16 people
Azli Osman's profile photo
Amir Jugra's profile photo
Mohd Ridzuan's profile photo
hashim aziz's profile photo
Azroi Jdt's profile photo
zulfikri jusoh's profile photo
Rizal Pin's profile photo
Serama Malaya's profile photo
Masdino Mairan's profile photo
Work
Occupation
teacher
Employment
  • kpm
    teacher, present
  • Sk kg raja
Basic Information
Gender
Male
Other names
anakurik
Story
Introduction
saya merupakan salah seorang pembiak baka ayam serama dan ayam sabung..
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
besut
Previously
besut - terngganu