Mateusz Iwańczuk
Mateusz's posts

Rzym - najciekawsze miejsca Wiecznego Miasta
Długo zwlekaliśmy z podróżą do stolicy Włoch. Wreszcie udało nam się. Upolowaliśmy tanie bilety, opracowaliśmy plan wyjazdu, zarezerwowaliśmy noclegi, spakowaliśmy plecaki i opuściliśmy ponurą Polskę w poszukiwaniu południowego słońca. Niezwykle cieszył nas...

Watykan - najmniejsze państwo świata.
Wielu turystów odwiedzających Rzym kieruje swoje kroki ku majestatycznej Bazylice św. Piotra zapominając, że wraz z wejściem na słynny plac, przekraczają oni granicę Włoch. Oto Watykan - najmniejsze - zarówno pod względem powierzchni jak i liczby ludności -...

TATRY: marzec 2017
Oboje potrzebowaliśmy tego wyjazdu. Wymęczeni przez studenckie obowiązki, po zdaniu wszystkich egzaminów, spakowaliśmy plecaki i uciekliśmy w góry. Chyba pierwszy raz pojechaliśmy w Tatry bez parcia na zdobywanie szczytów. Miał to być, po pierwsze, odpoczyn...

Tatry: wrzesień 2016
Czekaliśmy cierpliwie całe wakacje, aż tłumy turystów zejdą z gór. Wykorzystaliśmy ostatnie wrześniowe dni i wróciliśmy w Tatry. Po wielu trudnych doświadczeniach związanych z kilkunastogodzinną podróżą pociągiem przez całą Polskę, wyciągnęliśmy wnioski i t...

Tatry: luty 2016
Wyjazd w Tatry w lutym 2016 roku upłynął pod hasłem "kto nie ma poprawek, ten odpoczywa". Martyna nie mogła mi towarzyszyć, więc po wielu dniach zapewniania, że będę na siebie uważał, spakowałem się i wsiadłem w pociąg. Wyszedłem z domu sam jak palec. Nie b...