Profile

Cover photo
Are Nim
29 followers|2,537,385 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Are Nim changed her profile photo.

Shared publicly  - 
1

Are Nim

Shared publicly  - 
 
  Terjumpa solo cyclist Mr Babchai Sai from KL, Malaysia Oooo...Tuan rumah sy dtg nak beraya      Si bam-bam Sepetang di kedai kupi...ngan makchik2 nomad   Alaaa sayang, ala intan, ala payung..manjanya ...
1

Are Nim

Shared publicly  - 
 
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin
As Salam...masih tidak terlambat saya ingin ucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin. Agak sunyi seketika. Almaklumlah sibuk dengan kerja yang hamat bertimbun2 di opis. Insya allah dalam masa terdekat saya akan ride ke negara yang baru bg saya, route pun...
 ·  Translate
As Salam...masih tidak terlambat saya ingin ucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin. Agak sunyi seketika. Almaklumlah sibuk dengan kerja yang hamat bertimbun2 di opis. Insya allah dalam masa terdekat saya akan ride ke neg...
1

Are Nim

Shared publicly  - 
1

Are Nim

Shared publicly  - 
 
Kiss The Ride with My Kawasaki Versys 650 cc...Muahhhh..Muahhhhh
Fokus kali ini ada lah melefer..aku carik sendirik tempat untuk melefer dan main hentam jaaa. Selagi jalan tu boley lalu dan masuk, redah aku pergi ja. Melalui kawasan gunung ganang, kawasan org kampung, off road kawasan gunung ngan kabus yang amat tebal, s...
 ·  Translate
Fokus kali ini ada lah melefer..aku carik sendirik tempat untuk melefer dan main hentam jaaa. Selagi jalan tu boley lalu dan masuk, redah aku pergi ja. Melalui kawasan gunung ganang, kawasan org kampung, off road kawasan gunu...
1
Have her in circles
29 people
Helmut Praxmarer's profile photo
nor arif Sanusi's profile photo
Zuhry Albariqh's profile photo
Yadi Dempet's profile photo
Irna Nurasikin's profile photo
ibnu_ Hj Din's profile photo
Shahrizal Ahmad's profile photo
Paul Si's profile photo
Maldo Costa's profile photo

Are Nim

Shared publicly  - 
 
  Terjumpa solo cyclist Mr Babchai Sai from KL, Malaysia Oooo...Tuan rumah sy dtg nak beraya      Si bam-bam Sepetang di kedai kupi...ngan makchik2 nomad   Alaaa sayang, ala intan, ala payung..manjanya ...
1

Are Nim

Shared publicly  - 
 
Ride to Mongolia

1

Are Nim

Shared publicly  - 
 
Backpack to Sapa, Vietnam
    As salam. Just change my journey asyik ride jek kan. Kali ni nak backpack plaks. Dah karat aku punya skill backpack aku ni. Bukan lah hard core backpack, maklumlah newbie budak baru belajar. So aku pilih Sapa, Vietnam larik dari hiruk pikut kota. Carik ...
 ·  Translate
    As salam. Just change my journey asyik ride jek kan. Kali ni nak backpack plaks. Dah karat aku punya skill backpack aku ni. Bukan lah hard core backpack, maklumlah newbie budak baru belajar. So aku pilih Sapa, Vietnam l...
1

Are Nim

Shared publicly  - 
 
Ride and Fishing
As salam. Closing ride ini tahun. Koh Mook, beautiful island for me. Can bring bike to island. Nanti cerita details.    
 ·  Translate
1

Are Nim

Shared publicly  - 
 
Kiss The Ride with My Kawasaki Versys 650 cc...Muahhhh..Muahhhhh
Fokus kali ini ada lah melefer..aku carik sendirik tempat untuk melefer dan main hentam jaaa. Selagi jalan tu boley lalu dan masuk, redah aku pergi ja. Melalui kawasan gunung ganang, kawasan org kampung, off road kawasan gunung ngan kabus yang amat tebal, s...
 ·  Translate
Fokus kali ini ada lah melefer..aku carik sendirik tempat untuk melefer dan main hentam jaaa. Selagi jalan tu boley lalu dan masuk, redah aku pergi ja. Melalui kawasan gunung ganang, kawasan org kampung, off road kawasan gunu...
1
People
Have her in circles
29 people
Helmut Praxmarer's profile photo
nor arif Sanusi's profile photo
Zuhry Albariqh's profile photo
Yadi Dempet's profile photo
Irna Nurasikin's profile photo
ibnu_ Hj Din's profile photo
Shahrizal Ahmad's profile photo
Paul Si's profile photo
Maldo Costa's profile photo
Basic Information
Gender
Female
Work
Occupation
Travel
Links
YouTube