Profile cover photo
Profile photo
azni hanafi
71 followers
71 followers
About
azni hanafi's posts

Post has attachment
Satin skin white booster
Produk Keluaran Terbaru Dari Satin Skinz Ini bukan packagin terbaru satin skinz tapi produk baru dari satin skinz. SATIN SKINZ WHITE BOOSTER Lebih 5x Kali Kesan Berganda Semua masalah berkaitan kulit seperti Kulit Kusam dan gelap, Jerawat, Parut, Eczema, Ru...

Post has attachment
Kegunaan ivmist nano oil dan ivkids nano oil
Sana sini orang duk bercerita pasal ivmist ni semenjak masuk tv kerana terlalu banyak khasiat dan kegunaannya. siap ada yang panggil minyak ajaib kerana ajaib sangat kegunaan nya.ok kat bawah ni azni tepek testimoni testimoni dan kegunaan ivmist.macam macam...

Post has attachment
Kehebatan Ivmist Nano Oil dan IvKids Nano Oil
Sana sini orang duk bercerita pasal ivmist ni semenjak masuk tv kerana terlalu banyak khasiat dan kegunaannya. siap ada yang panggil minyak ajaib kerana ajaib sangat kegunaan nya.ok kat bawah ni azni tepek testimoni testimoni dan kegunaan ivmist.macam macam...

Post has attachment
IVMist Sembur Sembur Sembuh
IV MIST AROMATIC NANO OIL SEMBUR & SEMBUH INSYA-ALLAH HARGA IV MIST :- 1 Botol = RM25 (12ml) +postage RM6 (SM) / RM10 (SS) BERMINAT? BOLEH SMS/WHATSAPP AZNI 012-9633941 NAK COD?PUN BOLEH... COD DI PUTRAJAYA DAN BANGI YE.. Anda sering BERSIN ??? * Hidung and...

Post has attachment
Amirna Plus Tablet
Harga Promosi : RM 40 sem / RM 45 ss sms/whtsp AZNI 012-9633941 AMIRNA PLUS TABLET AMIRNA PLUS TABLET 《 INGIN MENAMBAT HATI SUAMI??? 》 90% wanita menghadapi masalah hubungan INTIM,payudara KENDUR, RAHIM JATUH, KEPUTIHAN dan paling DIBUAT TIDAK ENDAH ialah m...

Post has attachment
Miss V Perfume Mollys Beauty
HARGA : RM 60 FREE POS TO SEM SS ADD RM 5 sms/whtsp 012-9633941 Terkini ada BARCODE ! Kandungan Bahan:📌 ✏ ️Aqua, Ekstrak Manjakani, Ekstrak Strawberry, Sireh, Yogurt, Pengawet, Pewarna dan Pewangi yang dibenarkan. . Buah manjakani sireh ✏️ Miss V Perfume d...

Post has attachment
Dugaan kali kedua
Umar anak ketiga saya sedikit berbeza dari abang abangnya dari segi kesihatan..selepas diduga dengan episod warded semasa dia beliau berusia 2 bulan lebih, pada penghujung bulan 5 haritu sekali lagi terpaksa warded kerana Acute Bronchitis. Acute bronchitis ...

Post has attachment
Wedding anniversary di Langkawi
Edisi campak belakang sebenarnye ni,saya pun dah ingat2 lupa mana tempat yang kami pergi haritu.. ni rancangan husben dgn kawan2 dia,sy ikutkan ajer hehe..last minit punye plan sokmo..lg 2/3 minggu nak g bercuti baru nak plan adoi la.. Kitorang konvoi 2 bua...

Post has attachment
IvKids Nano Aromatic terlajak laris
Antara kegunaan-kegunaan IvKids Nano Aromatic berminat?jom order dengan saya harga rm 20 je uollss

Post has attachment
Munafie slimming panty murah
 Produk terbaru untuk menyembunyikan lemak di perut.. jangan kata orang lain, azni pun sama sebab bila dah beranak tiga ni lemak kat perut la paling susah untuk dimusnahkan..wah musnah gitu ko!haha sebelum puasa hari tu berat azni 58kg, hujung puasa 55kg da...
Wait while more posts are being loaded