Profile cover photo
Profile photo
Nur Khairiah
15 followers
15 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
Fasiliti uitm jasin
Assalamualaikum wahai semua pelajar uitm jasin,bakal pelajar atau mungkin juga sedara mara bakal pelajar..Harini saya selaku pelajar yang dah satu sem kat sini..ececeh macam nak berucap pula. Okay2.Sebenarnya nak cerita pasal fasiliti kat kolej.Kat kampus j...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
DIPLOMA SAINS KOMPUTER UITM
Assalamualaikum dan selamat malam.. Selamat datang ke UITM MELAKA KAMPUS JASIN.. Haii setelah berkurun lamanya kan.Kita jumpa lagi di sini.Harini saya nak cerita tentang diploma sains komputer di UITM.Mungkin apa saya pelajari berbeza dengan orang lain.Mung...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
sambal belacan paling sedappp!!
Assalamualaikum, harini nak kongsi resepi sambal belacan yang kalau makan sambal belacan ni memang rasa macam masuk dunia lain lah.. sedap yang amatt!! Hahaha.. yang paling penting pedas berasap.. Jadi kita tak perlu cerita banyak2.. kita teruskan je dengan...
Add a comment...

Post has attachment
semakan tawaran ke kolej matrikulasi sesi 2016/2017
Add a comment...

Post has attachment
Semakan Tawaran Kemasukan ke Kolej Matrikulasi
Assalamualaikum berita masih hangat untuk pelajar2 lepasan SPM yang memohon untuk ke kolej matrikulasi.. Pelajar lepasan SPM sudah boleh menyemak keputusan permohonan anda boleh  klik sini untuk menyemak keputusan permohonan anda .. Apa-apa pun tahniah kepa...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded