Profile cover photo
Profile photo
Adzmar Nera
7 followers
7 followers
About
Posts

Post has attachment
Hati dan Perasaan
Kekadang kau bukan nak jadi kaki sentap tak bertempat. Melawak tu kena ada batas. Aku jaga batas aku melawak. Tapi kekadang orang tak tahu nak jaga batas melawak dengan aku. Tak kisahlah kau rapat mcm mana sekalipun. Jangan buat org tersinggung dengan kau. ...
Add a comment...

Post has attachment
Kosong
Kalau mak ada.. mesti mak suka.
Kosong
Kosong
penamissnera.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Raya tanpa mak
Tahun ni pertama kali tanpa mak. Semua kena buat sendiri. Kalau mak ada, aku cuma jadi tukang tolong. Kali ni aku yang jadi tukang masak. Tahun ni takde rendang. Masa emak ada rendang menu wajib raya. Tapi tahun ni buat gulai daging ngan kuah kacang. Masa e...
Add a comment...

Post has attachment
Rindu mak
Hari ni rasa sayu sangat. Teringatkan arwah mak. Raya tahun ni tanpa mak. Dah takde rendang mak. Aku nangis sendiri. Aku kuat depan orang Tapi hakikat tak terzahir.
Add a comment...

Post has attachment
13 april 18
Esok genap 3 bulan mak pergi. Depan orang aku kuat. Aku kuatkan diri. Tapi tak semudah tu. Mak... Harini Along teringatkan kesukaan mak. Kali terakhir mak datang sini Along bawak mak ke secret recipe. Along nak mak rasa makanan sedap.. lain dari biasa2. Mak...
Add a comment...

Post has attachment
KAU TAK RASA
Bila kau rasa hidup kau tak ada apa-apa kau buat baik ... ingat kau akan gembira bila kau gembirakan orang lain tapi tak... kau rasa semakin sedih. keseorangan tak ada sesiapa yang peduli
Add a comment...

Post has attachment
14 Jan 2018
Seminggu selepas usia aku 33 tahun, emak meninggalkan kami selama-lamanya.
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Cerpen. Pesimis Itu Aku
Cerpen Pesimis itu Aku 》》》》  Link Klik Sini 😁😁
Add a comment...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded