Profile

Cover photo
Azura Rahman
Attended Universiti Putra Malaysia
Lives in Masjid Tanah, Melaka
56 followers|1,789,867 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Ramada Plaza Melaka.. Cantik dan Klasik
Masa kecil-kecil dulu selau kalau ke Bandar Melaka pasti lalu di sebelah hotel ini.Dulu nama hotel ini ialah Renaissance. Sekarang berubah nama kepada  Hotel Ramada Plaza Melaka. Bangunan hotel ini adalah bangunan tertinggi waktu itu. Terletak di Jalan Bend...
 ·  Translate
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Cheezy Lasagna..
Assalamualaikum Cheezy lasagna Lasagna makanan dari Itali.. adalah juga mengatakan dari Greek.. macam mana pun itali greek serumpun. masa zaman belajar dulu gayat jumpa benda ni.. Lepas makan melompat sedap. Alhamdullilah keluarga islam yang menyediakannya....
 ·  Translate
Assalamualaikum Cheezy lasagna Lasagna makanan dari Itali.. adalah juga mengatakan dari Greek.. macam mana pun itali greek serumpun. masa zaman belajar dulu gayat jumpa benda ni.. Lepas makan melompat sedap. Alhamdullilah...
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
The making of sosej stick bread.. step by step
Assalamualaikum Mcm mana nak buat sosej dalam cup panjang panjang tu resepi bun boleh guna mana-mana shj respi bun manis.. atau tengok post hakak yg terdahulu yer IKUT SETIAP LANGKAH 1. bulat-bulatkan doh - seberat 40-45gm 2. bentukkan bujur 3. panjangkan d...
 ·  Translate
Assalamualaikum Mcm mana nak buat sosej dalam cup panjang panjang tu resepi bun boleh guna mana-mana shj respi bun manis.. atau tengok post hakak yg terdahulu yer IKUT SETIAP LANGKAH 1. bulat-bulatkan doh - seberat ...
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Pasti Ramadan ini ramai tercari tempat menarik untuk berbuka Puasa di Bandaraya Kuala Lumpur. Joom berbula di Hotel Seri Pacific, Kuala Lumpur. Hotel Seri Pacific terletak bersebelahan dengan PWTC. Hotel Seri Pacific menyedia...
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Cabutan Wow! SSPN-i
PTPTN telah mengadakan peraduan. Sempena tahun pertama pelancaran SSPN-i Plus, pendeposit yang membuat simpanan serendah RM50.00, berpeluang memenangi hadiah utama yang amat menarik iaitu apartmen yang bernilai hampir RM500,000.00 di Lembah Kelang. Selain i...
 ·  Translate
PTPTN telah mengadakan peraduan. Sempena tahun pertama pelancaran SSPN-i Plus, pendeposit yang membuat simpanan serendah RM50.00, berpeluang memenangi hadiah utama yang amat menarik iaitu apartmen yang bernilai hampir RM500,0...
1
Have her in circles
56 people
Bro Framestone's profile photo
adianiez AIDA's profile photo
Rozita Abdul Rahman's profile photo
Fadzi Razak's profile photo
Muna Mahdzar-Fadaaq's profile photo
ziana eunos's profile photo
Normi Nieza's profile photo
YB Shehan's profile photo
Farah Dafri's profile photo

Communities

5 communities

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Cinnamon Rolls
Cinnamon rolls kalau makan panas-panas gua cakap sama lu.. Hantu lalu atas kepala pun tak sedar. Kali pertama buat tidak berjaya. Buat sampai berjaya. Boleh lah berjaya 80%. Nanti belajar lagi sampai jadi tokey cinnamon rolls. Teringat Cinabon. Kedai jual c...
 ·  Translate
Cinnamon rolls kalau makan panas-panas gua cakap sama lu.. Hantu lalu atas kepala pun tak sedar. Kali pertama buat tidak berjaya. Buat sampai berjaya. Boleh lah berjaya 80%. Nanti belajar lagi sampai jadi tokey cinnamon rolls...
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Homemade Sosej ..mudah dan anak-anak pasti suka
Yang di nanti dah tiba. homemade sosej. Kak z suka buat sendiri.. sebab tidak ada bahan pengawet, organ dalaman ayam, pewarna dan bahan terlarang lain. Anak-anak lagi suka. kalau beli di kedai stok 10pcs untuk 2 jam. Tak boleh jadi kena buat sendiri juga. S...
 ·  Translate
Yang di nanti dah tiba. homemade sosej. Kak z suka buat sendiri.. sebab tidak ada bahan pengawet, organ dalaman ayam, pewarna dan bahan terlarang lain. Anak-anak lagi suka. kalau beli di kedai stok 10pcs untuk 2 jam. Tak bole...
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Tempahan Awal Buffet Ramadan Di Seri Pacific, Kuala Lumpur
Bulan Ramadan pada tahun ini akan bermula pada 7hb Jun 2016. Pasti Ramadan ini ramai mencari tempat sedap dan menarik untuk berbuka Puasa di Bandaraya Kuala Lumpur. Kalau membuat tempahan dari sekarang anda boleh mendapat haga yang murah dari biasa. Buffet ...
 ·  Translate
Bulan Ramadan pada tahun ini akan bermula pada 7hb Jun 2016. Pasti Ramadan ini ramai mencari tempat sedap dan menarik untuk berbuka Puasa di Bandaraya Kuala Lumpur. Kalau membuat tempahan dari sekarang anda boleh mendapat hag...
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Masa Kakak Farah Dafri masuk suratkhabar nampak dia posisi belakang aje. Frust katanya. Momee dia bagitau insyallah kalau ada rezeki abang keluarlah suratkhabar. Tu dia artikel pasal dia sorang yang keluar. Meloncat sampai ti...
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Cheezy bun..Step By Step
Kak z pernah mendapat tempahan 500pcs Cheezy bun. Oven kak z hanya 1 try sahaja. sekali masak boleh muat dalam 20 pcs bun yang panjang. Tanpa pembantu. Macam mana hendak buat? Setiap masalah ada jalan penyelesaian betul tak?  Bahan mentah wajib cukup. Mudah...
 ·  Translate
Kak z pernah mendapat tempahan 500pcs Cheezy bun. Oven kak z hanya 1 try sahaja. sekali masak boleh muat dalam 20 pcs bun yang panjang. Tanpa pembantu. Macam mana hendak buat? Setiap masalah ada jalan penyelesaian betul tak? ...
1

Azura Rahman

Shared publicly  - 
 
Kami Sudah ada Akaun SSPN-i
Semenjak tahun 2004 lagi, PTPTN telah mengorak langkah melaksanakan strategi mentransformasikan minda masyarakat Malaysia untuk merancang penabungan semenjak dari awal melalui penabungan Skim Simpanan Pendidikan Nasional (SSPN-i). Kak Z telah membuka akaun ...
 ·  Translate
Semenjak tahun 2004 lagi, PTPTN telah mengorak langkah melaksanakan strategi mentransformasikan minda masyarakat Malaysia untuk merancang penabungan semenjak dari awal melalui penabungan Skim Simpanan Pendidikan Nasional (SSP...
1
People
Have her in circles
56 people
Bro Framestone's profile photo
adianiez AIDA's profile photo
Rozita Abdul Rahman's profile photo
Fadzi Razak's profile photo
Muna Mahdzar-Fadaaq's profile photo
ziana eunos's profile photo
Normi Nieza's profile photo
YB Shehan's profile photo
Farah Dafri's profile photo
Communities
5 communities
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Masjid Tanah, Melaka
Links
Other profiles
Work
Occupation
Writer
Skills
Writing
Education
  • Universiti Putra Malaysia
    MSC - Consumer Science, 2007 - 2010
  • Universiti Teknologi MARA
    BBA- Marketing, 2001 - 2005
Basic Information
Gender
Female
Other names
Chanteq
Apps with Google+ Sign-in
  • Walking Dead:Road to Survival
  • Total Snooker
  • 8 Ball Pool
  • Clash of Clans
  • Racing in Car