Profile cover photo
Profile photo
LunaBulan EllaAziz
137 followers
137 followers
About
Posts

Post has attachment
Novel : Hanya Lelaki Biasa - Prolog
Tarik bagasi erat, aku tolak daun pintu kamar. Muncul Tuah sama di muka pintu kamar dia. Termanggu-manggu pandang aku yang tengah tarik bagasi ni.           “Awak nak ke mana dengan bagasi tu?” soal Tuah tak tahu hujung pangkal. Berkerut-kerut dahi dia.    ...
Add a comment...

Post has attachment
Mini Novel : Eusoff Jelita 3
Rasa terganggu dek perit mentari membuat Jelita terpisat-pisat bangun. Dalam mamai, jam loceng di atas meja sisi katil dia capai. Jarum jam diamati dalam samar-samar. Nampak berbalam-balam. Sedaya-upaya Jelita cuba untuk fokus. Patutlah dah ada sinar mentar...
Add a comment...

Post has attachment
Mini Novel : Eusoff Jelita 3
Sebaik selesai mengemas baju dan barang-barang peribadi, Eusoff melompat ke atas tilam bersaiz King. Entah kenapa bayangan si curly tadi menari-nari pada kaca matanya. Tanpa sedar dia senyum cecah telinga seorang diri. Dibuai bahagia.             “Kau ni da...
Add a comment...

Post has attachment
Mini Novel : Eusoff Jelita 1
Penat buat ulangkaji, Jelita tutup buku. Badan ditegapkan dan dia menggeliat puas. Terasa urat-urat yang bersimpul dah terlerai. Badan lebih ringan dan otak terasa lapang. Indah sungguh suasana petang hari ni. Lapang dada bila dapat hirup udara petang yang ...
Add a comment...

Post has attachment
Mini Novel : Eusoff Jelita 1
Penat buat ulangkaji, Jelita tutup buku.
Badan ditegapkan dan dia menggeliat puas. Terasa urat-urat yang bersimpul dah terlerai.
Badan lebih ringan dan otak terasa lapang. Indah sungguh suasana
petang hari ni. Lapang dada bila dapat hirup udara petang yang ...
Add a comment...

Post has attachment
Kerana Kamu Hanya Satu 1
Kimi Lee Cain menolak daun pintu Lamborghini Aventador miliknya. Penat. Tidur. Hanya dua ayat itu yang melekat kuat di dalam otaknya saat ini. Tak berlengah, laju dia susun langkah ke lobi hotel. “Kan minggu lepas Lia dah bagi abang Zul duit!” Satu suara le...
Add a comment...

Post has attachment
Sempurna Oleh Waktu - Bab 1
Elsa tarik kedua-dua belah bahu aku dengan riak tak percaya. Mata sepet dia dah bulat. Bukan bulat sebarang bulat tapi, bulat besar. Hampir sama saiz dengan bola pingpong. Perlu ke sampai macam ni sekali? Tergamam aku dengan reaksinya. “Really Adia?” Digonc...
Add a comment...

Post has attachment
Novel : Sempurna Oleh Waktu 1
Patutlah nenek beria-ria panggil aku pulang ke kampung, rupanya bersebab. Besar dan berat. Macam mana ni? Permintaan nenek langsung tak beri aku pilihan. Buat aku rasa benar-benar tersepit. Buat aku rasa sukar nak bernafas. Entah gerangan siapa yang datang ...
Add a comment...

Post has attachment
Novel : Eusoff Jelita - Prolog
Due date kelahiran dijangka seminggu saja lagi. Tapi hari ini Doktor Hasni mahu tolak dia masuk ke dalam bilik bedah. Khabarnya degup jantung si kecil makin lemah. Lehernya tersangkut dengan tali pusat. Jadi pembedahan harus dijalankan dalam kadar segera. J...
Add a comment...

Post has attachment
MINI NOVEL : Eusoff Jelita (BAB 3)
Rasa terganggu dek perit mentari membuat Jelita terpisat-pisat bangun. Dalam keadaan mamai, jam loceng di atas meja sisi katil dia capai. Jarum jam diamati dalam samar-samar. Nampak berbalam-balam. Cuba juga fokus. Patutlah, dah pukul 7.43 pagi pun! Jelita...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded