Profile cover photo
Profile photo
Haisa Yusoff
59 followers
59 followers
About
Haisa's posts

Post has attachment
8 Manfaat Detoks
Kenapa Perlu Faham Dengan Proses Detoks Seperti yang kita sedia maklum detoks merupakan cara untuk kita boleh mengurangkan toksik berlebihan dalam badan dan mengoptimumkan fungsi organ detoks dalam badan. Tahu tak cara nak detoks? Bagaimana cara untuk kita ...

Post has attachment
Bagaimana Untuk Amalkan Cara Hidup Sihat
Kesedaran untuk hidup secara sihat mungkin belum mencapai tahap yang memuaskan di kalangan masyarakat kita hari ini. Bukan semua tapi ada sesetengahnya tidak peduli tentang gaya hidup seharian. Di media massa, selalu kita tengok pelbagai kempen untuk menari...

Post has attachment

Post has attachment
Kenapa Perlu Join Shaklee?
Hari ini saya nak ajak awak semua..pembaca setia yang sudi singgah kat blog saya ni, yang sedang mencari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan atau tetap, untuk sertai kami dalam bisnes ni. Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYS...

Post has attachment

Post has attachment
Cerahkan Kulit Dengan 5 Langkah Mudah
Nak kulit cantik, cerah memang idaman setiap orang. Tambahan pulak gadis-gadis dan wanita kan? Dorang ni memang tak boleh nak dipisahkan dengan kecantikan. Itu yang ada yang terlalu obses untuk cerah cantik sehinggakan mengambil langkah paling mudah dan ada...

Post has attachment

Post has attachment
Rahsia Ajaib Vivix Sembuhkan Tulang Patah Akibat Kemalangan
Malang tidak berbau. Itulah yang boleh digambarkan bila kita mengalami kemalangan. Bukan kita pinta, tapi bila dah tertulis akan terjadi, kita kena jugak. Dalam berhati-hati, kadang-kadang kita terpalit sama. Kes terbaru yang masih segar dalam kepala ni dim...

Post has attachment
Masalah Kesuburan Lelaki Menggamit Mimpi Ngeri
Kehidupan berumah tangga pasti sedikit suram tanpa kehadiran cahaya mata. Tambahan pulak jika sering dibuat perbandingan dengan orang lain Tahukah anda situasi ini mendorong kepada pelbagai masalah lain. Stress, hilang keyakinan diri dan juga boleh membawa ...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded