Profile cover photo
Profile photo
arnie marisa
28 followers
28 followers
About
Posts

Post has attachment
MUFFIN PISANG COKLAT
MUFFIN PISANG COKLAT
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
INFLUENZA A PULAK
Cuti hari tu bawak anak2 ke Langkawi. Nanti next entry citer pasal trip.  Hari ke 3 kat sana tetiba si Syira demam. Aku agak mesti sebab kena hujan atau pun sebab cuaca kat sana panas.    Pagi2 muka ada ceria sikit..nak2 bila nampak coklat. Tak tentu arah d...
INFLUENZA A PULAK
INFLUENZA A PULAK
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
RAIKAN AIMAN DI MR STEAK, LAVENDER
Semalam penuhlah kat timeline FB pasal result UPSR. Seriusly memang mendebarkan jugak sebab anak aku kan salah seorang calon UPSR tahun nie. 2,3 hari sebelum tu..En Suami duk usik2 agak2 abang dapat berapa. Dengan confidentnya dia jawab 5A. Confident level ...
RAIKAN AIMAN DI MR STEAK, LAVENDER
RAIKAN AIMAN DI MR STEAK, LAVENDER
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
DENDENG DAGING SIMPLE
DENDENG DAGING SIMPLE
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
13th ANNIVERSARY
Alhamdulillah 13 tahun bersama membina mahligai cinta...Sebenarnya angka bukanlah ukuran sebenar kebahagian setiap pasangan. Cinta kadang2 tak perlu diungkapkan dengan kata2..sebab tu En Suami cakap 'Cinta adalah sesuatu yang abstrak...ianya tidak dijual, d...
13th ANNIVERSARY
13th ANNIVERSARY
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
**
Alhamdulillah 13 tahun bersama membina mahligai cinta...Sebenarnya angka bukanlah ukuran kebahagian setiap pasangan. Cinta kadang2 tak perlu diungkapkan dengan kata2..sebab tu En Suami cakap 'Cinta adalah sesuatu yang abstrak...ianya tidak dijual, dibeli da...
Suka - Suka Aje...
Suka - Suka Aje...
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
KUCHING - PART 2
KUCHING - PART 2
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
KUCHING - PART 2
Awal pagi, kawan hubby call ajak pergi Pasar Sarikin. Mcm mana nk pegi keta pn blm dpt lg..Aku x booking awal sbb fikir bukan cuti sekolah,takkan penuh kot. Tp sangkaan aku meleset...Kt hotel tu, mmg bersusun teksi, tp aku lebih suka kalau dpt sewa kereta.s...
KUCHING - PART 2
KUCHING - PART 2
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
BANDUNG - PART2
BANDUNG - PART2
teratakarnie.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded