Profile cover photo
Profile photo
Fahmy Farhan
About
Fahmy's posts

Post has attachment
SUKARELAAN..apa yang kamu faham tentang sukarela??benda nampak memang mudah dan ada sesetengah yang memperlekehkan mereka ini..tetapi bagi aku,mereka ini tersangat mulia..mereka tak popular..mereka tak kaya...tetapi dengan berbekalkan semangat dan keikhlasan mereka mampu melakukannya.. 4 jun 2014...aku telah dihantar untuk menyertai program MYCORPS jujur bagi aku inilah program pertama yang mampu menyedarkan aku akan pahit manis kehidupan yang aku mula untuk merasai..kem selama 4hari 3malam ini memberi impak untuk diri aku mungkin untuk selama-lamanya....pekara yang paling membuat aku tersentuh bila kumpulan kami diberi satu tugasan kerja lapangan di sebuah rumah yang sangat daif...sebuah rumah kecil yang dihuni oleh 10orang..boleh kawan-kawan byangkan?...tiada kelengkapan seperti kipas,peti ais..memang tersentuh hati aku..ditambahkan lagi dengan resiko keselamatan seperti ular,lipan..masa kami membersih kawasan halaman rumah kami dikejutkan dengan kehadiran seekor ular..nasib kami baik kerana kami yang nampak dulu ular tu..cuba bayangkan kalau ular tu yang nampak kami dulu..apakah yang akan terjadi kepada kami?itu kalau kena kepada kami..tetapi jika kena kepada pnghuni rumah itu?..itulah resiko seorang sukarelawan..siapa yang layak jadi sukarelawan??semua orang layak..kita melakukan sesuatu perkara tnapa dipaksa tanpa disuruh itulah sukarela..ayuhh anak muda..apa yang kamu dapat dengan melepak?lumba haram?tetapi kamu akan dapat satu nikmat kepuasan apabila kamu melakukan kerja berfaedah tanpa dipaksa tanpa disuruh dan memberikan manfaat terhadap orang lain...
Photo

Post has attachment
luahan hati
sedih bila orang yang kita sayng perlekeh kita..jujur saya cakap saya tak kerja sebab saya takut nanti kita tak ada masa untuk berhubung...biarlah saya yang berkorban saya nak setiap kali awak balik saya ada untuk awak..untuk awak bercerita apa yang berlaku...

Post has attachment
KHAS UNTUK AWAK
AWAK.masuk hari ini dah 4tahun kita bersama..awak tahu tak selama kita bersama ni awak nakal sangat..awak selalu usik saya...lepas tu saya usik awak sampai awak nagis2..hik3..padan muka awak..dalam 4 tahun ni jugak macam2 benda kita lalui..tapi awak tetap s...

Post has attachment
Mrs mistery
    Mengenalinya dengan tidak sengaja membawa sejuta makna..seorang insan yang aku anggap pelik..sangat pelik..suatu ketika dulu aku pernah membecinya..sekarang aku mula suka dengan caranya..suka buat aku ketawa,senyum itulah dia..tak pernah series dengan h...

Post has attachment
feel crazy
Photo

Post has attachment
GET ENJOY GUY....

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded