Profile

Cover photo
Calista Elliott
71,139 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
"Heartstrings"

Doing fine all on my own
Cause I know now this was right for me
Now you're feeling all alone
I bet you're sorry now but thats what you wanted
You took me for granted all the time

Had to save my own self from all your evil games
And now it ain't the same
You will have no such luck to try to come inside
It is to be denied

Tie my heartstrings, I tie my heartstrings off
Tie my heartstrings, I tie my heartstrings off

Now you know I'm doing well
You try to catch me when I'm finally free
You only did this to yourself
I bet you're sorry now but thats what you wanted
You took me for granted all the time

Had to save my own self from all your evil games
And now it ain't the same
You will have no such luck to try to come inside
That is to be denied

Tie my heartstrings, I tie my heartstrings off
Tie my heartstrings, I tie my heartstrings off
Tie my heartstrings, I tie my heartstrings off
Tie my heartstrings, I tie my heartstrings off

I was fighting for you
Now I'm fine without you
For you even new



1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
"Take Me To Church"

My lover's got humour
She's the giggle at a funeral
Knows everybody's disapproval
I should've worshipped her sooner

If the heavens ever did speak
She's the last true mouthpiece
Every Sunday's getting more bleak
A fresh poison each week

'We were born sick, ' you heard them say it

My Church offers no absolutes
She tells me, 'Worship in the bedroom.'
The only heaven I'll be sent to
Is when I'm alone with you—

I was born sick,
But I love it
Command me to be well
Amen. Amen. Amen. Amen.

[Chorus 2x:]
Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life

If I'm a pagan of the good times
My lover's the sunlight
To keep the Goddess on my side
She demands a sacrifice

Drain the whole sea
Get something shiny
Something meaty for the main course
That's a fine looking high horse
What you got in the stable?
We've a lot of starving faithful

That looks tasty
That looks plenty
This is hungry work

[Chorus 2x:]
Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins so you can sharpen your knife
Offer me my deathless death
Good God, let me give you my life

No Masters or Kings
When the Ritual begins
There is no sweeter innocence than our gentle sin

In the madness and soil of that sad earthly scene
Only then I am Human
Only then I am Clean
Amen. Amen. Amen. Amen.

[Chorus 2x:]
Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life



1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Does anyone know what the song at the end is called? 
1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Does anyone know what the song at the end is called?
1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
[Verse 1]
Hope when you take that jump
You don't fear the fall
Hope when the water rises
You build a wall

Hope when the crowd screams out
They're screaming your name
Hope if everybody runs
You choose to stay

Hope that you fall in love
And it hurts so bad
The only way you can know
Is give it all you have

And I hope that you don't suffer
But take the pain
Hope when the moment comes
You'll say...

[Chorus]
I, I did it all
I, I did it all
I owned every second
That this world could give
I saw so many places
The things that I did
Yeah, with every broken bone
I swear I lived

[Verse 2]
Hope that you spend your days
But they all add up
And when that sun goes down
Hope you raise your cup

I wish that I could witness
All your joy and all your pain
But until my moment comes
I'll say...

[Chorus]
I, I did it all
I, I did it all
I owned every second
That this world could give
I saw so many places
The things that I did
Yeah, with every broken bone
I swear I lived

[Bridge]
Whoa
Whoa
Whoa
Oh
Oh
Yeah, with every broken bone
I swear I lived
Yeah, with every broken bone
I swear I lived

[Chorus]
I, I did it all
I, I did it all
I owned every second
That this world could give
I saw so many places
The things that I did
Yeah, with every broken bone
I swear I lived

[Outro]
Whoa
Whoa
Whoa
Oh
Oh



7
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Can you please make a What a girls purse/bag means?? 
2
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
"Reflections"

You didn't close the door
Left a crack open
I couldn't ignore the faint possibility
Of having hope in this insanity
That we still could be
But we're stuck floating in between

Put me on the shelf; discipline myself
To let the sparks die out
Shattering anything
That has reflections of you
You

Our eyes were closed
With hearts open wide
Dismissed every rule to abide by
Our bodies undressed the layers of shy
Revealing the truth that was buried inside
Filled up feelings
That now are bursting at the seams

Put me on the shelf; discipline myself
To let the sparks die out
Shattering anything
That has reflections of you
You

Unsure of what are my dreams it seems
You have stolen my slumber
And awakened another
Life within me that is better than any other
Reaching endless heights in never ending nights
That can't be seen; put to bed this dream
Oh-oh-oh-oh-ohh

Put me on the shelf; discipline myself
To let the sparks die out
Shattering anything
That has reflections of you
You



1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
"FourFiveSeconds"
(with Kanye West & Paul McCartney)

[Verse 1 - Rihanna:]
I think I've had enough
I might get a little drunk
I say what's on my mind
I might do a little time
Cause all of my kindness
Is taken for weakness

[Hook - Rihanna:]
Now I'm Four Five Seconds from wildin'
And we got three more days 'til Friday
I'm just tryna make it back home by Monday mornin'
I swear I wish somebody would tell me
Ooh, that's all I want

[Verse 2 - Kanye West:]
Woke up an optimist
Sun was shinin', I'm positive
Then I heard you was talkin' trash
Hold me back, I'm 'bout to spaz

[Hook - Rihanna and Kanye West:]
Yeah I'm 'bout Four Five Seconds from wildin'
And we got three more days 'til Friday
I'm tryna make it back home by Monday mornin'
I swear I wish somebody would drive me
Ooh, that's all I want

[Bridge - Rihanna:]
And I know that you're up tonight
Thinkin', "How could I be so selfish?"
But you called 'bout a thousand times
Wondering where I've been
Now I know that you're up tonight
Thinkin', "How could I be so reckless?"
But I just can't apologize
I hope you can understand

[Verse 3 - Kanye West:]
If I go to jail tonight
Promise you'll pay my bail
See they want to buy my pride
But that just ain't up for sale
See all of my kindness
Is taken for weakness

[Hook - Rihanna and Kanye West:]
Now I'm Four Five Seconds from wildin'
And we got three more days 'til Friday
I'm tryna make it back home by Monday mornin'
I swear I wish somebody would tell me
Ooh, that's all I want

Four Five Seconds from wildin'
And we got three more days 'til Friday
Just tryna make it back home by Monday mornin'
I swear I wish somebody would tell me
'Cause that's all I want


1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Does anyone know what the song at the end is called??
1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
"Uptown Funk"
(feat. Bruno Mars)

Doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh
Doh doh doh, doh duh (Aaaaaaow!)

This hit
That ice cold
Michelle Pfeiffer
That white gold
This one, for them hood girls
Them good girls
Straight masterpieces
Stylin', while in
Livin' it up in the city
Got Chucks on with Saint Laurent
Gotta kiss myself I'm so pretty

I'm too hot (hot damn)
Called a police and a fireman
I'm too hot (hot damn)
Make a dragon wanna retire, man
I'm too hot (hot damn)
Say my name you know who I am
I'm too hot (hot damn)
Am I bad 'bout that money
Break it down

Girls hit you hallelujah (whuoo)
Girls hit you hallelujah (whuoo)
Girls hit you hallelujah (whuoo)
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
Saturday night and we in the spot
Don't believe me, just watch (Come on)

Doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

Don't believe me, just watch

Doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Hey, hey, hey, oh!

Stop
Wait a minute
Fill my cup put some liquor in it
Take a sip, sign a check
Julio! Get the stretch!
Ride to Harlem, Hollywood, Jackson, Mississippi
If we show up, we gon' show out
Smoother than a fresh jar o' Skippy

I'm too hot (hot damn)
Called a police and a fireman
I'm too hot (hot damn)
Make a dragon wanna retire, man
I'm too hot (hot damn) (hot damn)
Bitch, say my name you know who I am
I'm too hot (hot damn)
Am I bad 'bout that money
Break it down

Girls hit your hallelujah (whuoo)
Girls hit your hallelujah (whuoo)
Girls hit your hallelujah (whuoo)
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
Saturday night and we in the spot
Don't believe me, just watch (come on)

Doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

Don't believe me, just watch

Doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Hey, hey, hey, oh!

Before we leave
Let me tell y'all a lil' something
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
I said Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up

Come on, dance
Jump on it
If you sexy then flaunt it
If you freaky then own it
Don't brag about it, come show me
Come on, dance
Jump on it
If you sexy then flaunt it
Well it's Saturday night and we in the spot
Don't believe me, just watch (come on)

Doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

Don't believe me, just watch

Doh
Doh doh doh, doh doh doh, doh doh (Hah!)

Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Don't believe me, just watch
Hey, hey, hey, oh!

Uptown Funk you up, Uptown Funk you up (say whaa?!)
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up (say whaa?!)
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up (say whaa?!)
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up (say whaa?!)
Uptown Funk you up
Aaaaaaow!


1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
My new years resolutions are to be happy and live life to the fullest! <3 
1
Add a comment...

Calista Elliott

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Timmmyy!! Your voice is so angelic and shit! I love you!! <3 
1
Add a comment...