Profile

Cover photo
Kyle Hair
188 followers|14,479 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
the hells wrong with my neck.. ouch
1
George Nemtsev's profile photoNishant Chirnomula's profile photoAlexis Davalos's profile photoKyle Hair's profile photo
7 comments
 
卐
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
+Javier Padilla and +Brian Callahan needa grow up.. smh -_-
2
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
We put the corn in corny.. CORN ON THE COB :D
+Josette Marcario
1
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
Did you know Michelangelo hated painting? Kinda weird since he was a boss at it..
5
Dallas Blue's profile photoOnyx Joel's profile photoKyle Hair's profile photoMichael White's profile photo
6 comments
 
The church said that if Michaelangelo didn't paint for them, they'd kill him and find someone else.
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
anyone up for some Wordico?
1
Ben Paz's profile photoKyle Hair's profile photoDom Lapinski's profile photo
7 comments
 
add me!
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
im starving...
1
Will Joyner's profile photoSalman Vahora's profile photoKyle Hair's profile photo
3 comments
 
nope
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
damn i think WAY too much :p
1
Add a comment...
Have him in circles
188 people
Engel Cordero's profile photo
Teodora Abalos's profile photo
sid fischman's profile photo
David Neath's profile photo
shubham tivari's profile photo
Javier Padilla's profile photo
ben dover's profile photo
nadeera nimesh's profile photo
Amenzy Brown's profile photo

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
No one is on google chat.... weird
1
Kyle Hair's profile photoNishant Chirnomula's profile photo
2 comments
 
u gotta go to igoogle.com then it will show everyone who is on
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
"Georgetown High School" "Is that a college?" I WANT TO SLAP YOU FOR BEING SO STUPID
3
Onyx Joel's profile photo
 
LMFAOO thats the AITE edjumacation
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
+Kelven Charleus You lookin mad derpalicious right now. |: P: b: |:
1
Onyx Joel's profile photo
 
lol
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
Nothin like a cup of rice krispies. yes..a cup. we have no milk -_-
1
Salman Vahora's profile photoKyle Hair's profile photo
2 comments
 
nope
Add a comment...

Kyle Hair

Shared publicly  - 
 
missed the bus this morning so mom just let me stay home. Kinda wanted to go to school though.. :p
4
Ozamataz Buckshank's profile photoNishant Chirnomula's profile photoSalman Vahora's profile photoKyle Hair's profile photo
10 comments
 
nope
Add a comment...
People
Have him in circles
188 people
Engel Cordero's profile photo
Teodora Abalos's profile photo
sid fischman's profile photo
David Neath's profile photo
shubham tivari's profile photo
Javier Padilla's profile photo
ben dover's profile photo
nadeera nimesh's profile photo
Amenzy Brown's profile photo
Basic Information
Gender
Male
Story
Introduction
Most of you know me. Ask me anything if you want to know more
Links
YouTube